Часті питання (FAQ)
Де взяти Персональний ідентифікатор і Пароль на вхід в систему КредоДайрект
Персональний ідентифікатор міститься в пункті 4 Договору про надання послуг в системі КредоДайрект.
Пароль міститься в білому конверті PIN-Mailer, який було видано
працівником Відділення в момент підключення до системи КредоДайрект. Для
того, щоб зареєструватись в Інтернет сервісі слід використовувати
пароль WWW. Пароль є одноразовим і підлягає обов'язковій зміні при
першій реєстрації до системи. Пароль WWW повинен складатись із восьми
цифр. У випадку, якщо пароль складається менше ніж з восьми цифр, то при
реєстрації в Інтернет сервісі у полі «Пароль», необхідно вказати ту
кількість нулів перед паролем, яка б в сумі з кількістю символів пароля з
конверта дала вісім цифр. Наприклад: Якщо пароль складається із п’яти цифр (ХХХХХ), то при реєстрації в полі «Пароль» слід вказувати – 000ХХХХХ. Для того, щоб підключити систему КредоДайрект, необхідно звернутись в будь-яке Відділення ПАТ «КРЕДОБАНК» з паспортом.
Не пам’ятаю пароль в систему
Відновити пароль на вхід в Інтернет сервіс можна двома способами: 1.
У випадку наявності TAN-карти – необхідно зателефонувати у службу
клієнтської підтримки ПАТ «КРЕДОБАНК» за номерами телефонів: 0-800-500-8-500 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів по Україні); +38-032-297-23-45 (для дзвінків по Україні та з-за кордону). 2.
У випадку відсутності TAN-карти – необхідно звернутись в будь-яке
Відділення ПАТ «КРЕДОБАНК» з паспортом та ідентифікаційним кодом. У
Відділенні необхідно придбати TAN-карту і після цього зателефонувати у
службу клієнтської підтримки або придбати нові паролі на вхід в систему
(PIN-Mailer).
Не вдається змінити пароль на вхід
Новий
пароль повинен містити від 8 до 16 символів і складатись із цифр та
букв латинського алфавіту. Система розрізняє регістр букв, тому
необхідно перевірити чи не увімкнена клавіша CapsLock.
Заблокований доступ. Після введення
Персонального ідентифікатора і Паролю виникає повідомлення «Доступ до
Інтернет сервісу заблоковано»
Розблокувати доступ до Інтернет сервісу можна двома способами: 1.
У випадку наявності TAN-карти – необхідно зателефонувати у службу
клієнтської підтримки ПАТ «КРЕДОБАНК» за номерами телефонів: 0-800-500-8-500 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів по Україні); +38-032-297-23-45 (для дзвінків по Україні та з-за кордону). 2.
У випадку відсутності TAN-карти – необхідно звернутись в будь-яке
Відділення ПАТ «КРЕДОБАНК» з паспортом та ідентифікаційним кодом. У
Відділенні необхідно придбати TAN-карту і після цього зателефонувати у
службу клієнтської підтримки або придбати нові паролі на вхід в систему
(PIN-Mailer), при цьому доступ до сервісу розблокується автоматично.
Чи може довірена особа підключити КредоДайрект на моє ім’я?
Для
того, щоб підключити систему КредоДайрект необхідно особисто звернутись
в будь-яке Відділення ПАТ «КРЕДОБАНК» з паспортом та ідентифікаційним
кодом. Послуга підключається виключно за особистим зверненням клієнта у Відділення Банку.
У системі не відображається рахунок
У
системі КредоДайрект відображаються ті рахунки, які були відкриті в
Банку у момент підключення до системи. Інформація про підключені до
системи рахунки відображається у пункті 1 Договору про надання послуг в
системі КредоДайрект. Щоб підключити до системи нові рахунки – необхідно
звернутись в будь-яке Відділення ПАТ «КРЕДОБАНК» з паспортом та
ідентифікаційним кодом.
Не співпадає сальдо і доступні кошти
«Сальдо» - стан грошових коштів на рахунку. «Доступні кошти» - сума коштів, якою на даний момент можна користуватись. При
здійсненні операцій (розрахунок карткою, переказ з рахунку)
першочергово відбувається списання по «доступних коштах» і через певний
час ця сума списується по «сальдо». При поступленні коштів на рахунок
спочатку відбувається збільшення «сальдо», а через певний час ця сума
стає доступною в пункті «доступні кошти».
Чому інформація в історії рахунку відображається із запізненням?
Дана
ситуація пов’язана із специфікою роботи системи КредоДайрект. Система
КредоДайрект відображає операції реального списання коштів з рахунку,
тому операції, здійснені за допомогою БПК, відображаються з певним
запізненням. Це пов’язано з тим, що згідно з банківською практикою,
операція по платіжній карті спочатку обробляється платіжною системою,
після чого інформація про операцію поступає у банк. Як правило,
інформація від платіжної системи не надходить в банк в день проведення
операції по картці. Тому завжди існує затримка у відображенні операцій
по картках в банківських системах.
Можна до системи КредоДайрект підключити основний рахунок підприємця?
До
системи КредоДайрект є можливість підключити рахунки виключно фізичних
осіб (поточні, карткові, депозитні, кредитні угоди). Для того, щоб отримати дистанційний доступ до рахунку підприємця, необхідно підключитись до системи віддаленого доступу iFOBS. Детальніше про систему iFOBS, Ви можете дізнатись на: http://www.kredobank.com.ua/for_small_business/price_packet/8739.html
Як можна в системі КредоДайрект сформувати виписку по рахунку?
Виписку
по обраному рахунку у форматі .pdf або Microsoft Excel можна
сформувати, обравши функцію «Історія рахунку» по поточному і картковому
рахунку в Розділі «Рахунки». Для формування історії, потрібно вибрати
певні параметри (обрати рахунок, по якому Ви хочете переглянути історію
операцій, вибрати тип трансакції та період, за який слід відобразити
операції по даному рахунку) та натиснути опцію «Шукати». Виписку можна сформувати за певний період або по конкретній операції.
Яким чином я можу достроково розірвати вклад через систему КредоДайрект?
Для
того, щоб створити заявку на дострокове розірвання вкладу (депозиту) у
системі КредоДайрект необхідно: 1. В Розділі «Депозити» необхідно
навпроти відповідної депозитної угоди натиснути опцію «Розірвати»; 2.
Обрати рахунок, на який будуть перераховані кошти після закриття
депозитної угоди (рахунок необхідно обрати з переліку пропонованих); Для
підтвердження операції розірвання депозитної угоди необхідно ввести код
з активної картки одноразових кодів і натиснути «ОК».
Як створити депозит у системі КредоДайрект.
Детальний, покроковий опис операції відкриття депозиту у системі КредоДайрект, Ви можете переглянути тут
Не виконується платіж. Після
заповнення усіх реквізитів і введення коду з TAN-карти виникає
повідомлення «Операція не може бути виконана»
Для успішного здійснення платежу необхідно щоб виконувались наступні умови: 1. Валюта рахунку, з якого здійснюється платіж, і валюта рахунку, на який здійснюється платіж, повинні обов’язково співпадати. 2.
Доступ до рахунку, з якого здійснюється платіж, повинен мати статус
«Активний без обмежень». Тип доступу до рахунку можна уточнити в
будь-якому Відділенні Банку. 3. На рахунку, з якого здійснюється
платіж, має бути достатня сума доступних коштів для здійснення платежу
(не сальдо, а саме доступна сума коштів). 4. Всі реквізити отримувача (МФО, ЄДРПОУ, номер рахунку) повинні бути вірні. Якщо
всі умови виконуються, але платіж не здійснюється, – просимо повідомити
про дану ситуацію службу клієнтської підтримки ПАТ «КРЕДОБАНК» за
номерами телефонів: 0-800-500-8-500 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів по Україні); +38-032-297-23-45 (для дзвінків по Україні та з-за кордону).
Не вдається здійснити платіж за кордон
Перекази в іноземній валюті за допомогою системи КредоДайрект здійснюються виключно в межах ПАТ «КРЕДОБАНК».
Чи я можу здійснювати перекази в
системі КредоДайрект зі свого поточного рахунку на свій картковий
рахунок? Зараз у формі "Переказ коштів між власними рахунками" я не можу
обрати свій картковий рахунок.
Якщо
у списку рахунків, на який можна здійснити платіж, відсутній
відповідний рахунок – це означає, що він не підключений до системи
КредоДайрект. Інформація про підключені до системи рахунки
відображається у пункті 1 Договору про надання послуг в системі
КредоДайрект. Щоб підключити до системи нові рахунки – необхідно
звернутись в будь-яке Відділення ПАТ «КРЕДОБАНК» з паспортом та
ідентифікаційним кодом. До моменту підключення рахунку є можливість
здійснити платіж через форму «Одноразовий платіж», де у відповідному
полі необхідно вказати номер Вашого карткового рахунку.
Скасуйте будь-ласка платіж ХХХХХХХ в системі КредоДайрект.
Для відхилення платежу необхідно звернутись до працівника Відділення, де відкритий рахунок, з якого здійснювався платіж.
У мене є рахунок у доларах і у гривнях. Чи можна здійснити операцію конвертації однієї валюти в іншу через переказ коштів?
В
системі КредоДайрект немає можливості обміну/конвертації валюти. При
здійсненні платежу валюта рахунку, з якого здійснюється платіж, і валюта
рахунку, на який здійснюється платіж, повинні обов’язково співпадати.
Не вдається здійснити платіж. Поле
«Призначення платежу» заповнене неправильно. Призначення: "Погашення
заборгованості по кредиту № ХХХХХХХХХХ від ХХ.ХХ.20ХХ р
При
заповненні поля «Призначення платежу» необхідно використовувати цифри і
букви. Неприпустимим є використання символів «, №, #, % і т.п. В кінці поля «Призначення платежу» не дозволяється натискати клавішу «Enter».
Чи існують в інтернет-банкінгу певні обмеження на суми платежів і кількість операцій на день?
В
системі КредоДайрект обмеження по сумах і кількості платежів відсутні.
Платежі у системі можна здійснювати в межах доступних коштів на рахунку.
Який розмір комісії при здійсненні платежів через систему КредоДайрект?
Ознайомитися з тарифами на обслуговування у системі КредоДайрект можна тут
Як можна в системі КредоДайрект продивитись історію операцій
Історію
операцій можна переглянути по поточному і картковому рахунку. Після
вибору відповідного типу рахунку необхідно обрати функцію «Історія
рахунку». За допомогою опції «Вибрати» потрібно обрати рахунок, по якому
бажаєте отримати більш детальну інформацію. В даному вікні системи
відкриється інформація про обраний рахунок: номер рахунку, філія, де
відкритий рахунок, сальдо, проценти по рахунку, дата відкриття рахунку,
ін. Для формування історії, потрібно вибрати параметри (обрати
рахунок, по якому Ви хочете переглянути історію операцій, вибрати тип
трансакції та період, за який слід відобразити операції по даному
рахунку) та натиснути опцію «Шукати». Для вибору періоду, за який
здійснюється пошук, можна скористатися «Календарем». Також у Вас є
можливість зберегти чи роздрукувати виписку по обраному Вами рахунку у
форматі .pdf або експортувати її в Microsoft Excel, обравши відповідні
опції у верхній частині вікна результатів пошуку.
Одноразовий платіж. Заповнюю поле
Ідентифікаційний номер отримувача. У ньому можна ввести лише 10 цифр. У
Отримувача цей код містить 12 цифр. Як правильно заповнити поле?
Якщо
отримувачем платежу є юридична особа – то у полі ідентифікаційний код
необхідно писати ЄДРПОУ отримувача. ЄДРПОУ має складатися із восьми
цифр. Якщо отримувачем платежу є фізична особа - то ідентифікаційний
код має складатись із десяти цифр. Дванадцятицифрові ідентифікаційні
коди в Україні не використовуються. Платежі в іноземній валюті через систему КредоДайрект здійснюються виключно в межах рахунків, відкритих у ПАТ «КРЕДОБАНК». Для успішного здійснення платежу необхідно у отримувача коштів уточнити правильні і актуальні реквізити.
Для чого потрібна карта одноразових кодів (TAN-карта)
ТАN-карта,
а саме коди з цієї карти, використовується в момент підтвердження
операцій, що здійснюються через систему КредоДайрект. Один код
підтверджує одну операцію.
Як отримати карту одноразових кодів (TAN-карту)?
Для того, щоб отримати ТАN-карту - необхідно звернутись в будь-яке Відділення ПАТ «КРЕДОБАНК» з паспортом.
Який термін дії карти одноразових кодів (TAN-карти)?
Термін дії ТАN-карти, як і кодів, що розміщені на ній, є необмежений.
Під час проплати пише "Картка одноразових кодів неактивна", хоча використано тільки декілька кодів
У
випадку тричі невірного введення коду з TAN-карти система з метою
безпеки автоматично її блокує. Після третього невірного введення коду з
картки система видає наступне повідомлення «Картка одноразових кодів
неактивна». Заблокована TAN-карта розблокуванню не підлягає. Щоб придбати нову ТАN-карту - необхідно звернутись в будь-яке Відділення ПАТ «КРЕДОБАНК» з паспортом та ідентифікаційним кодом.
Що означає "Відсутність активної поточної картки одноразових кодів"?
Дане
повідомлення виникає у випадку……..Карта одноразових кодів (TAN – карту)
– пластикова карта, на якій нанесено 40 шестизначних кодів під захисним
покриттям. Коди призначені для підтвердження операцій, що проводяться в
системі КредоДайрект. TAN – карту можна придбати в будь-якому Відділенні ПАТ «КРЕДОБАНК», звернувшись з паспортом.
Неактуальна особиста інформація
Для
актуалізації особистих даних у системі КредоДайрект - необхідно
звернутися в будь-яке Відділення ПАТ «КРЕДОБАНК» з паспортом.
|