Інтернет-комерція — програми Verified by Visa і MasterCard SecureCode
Райффайзен Банк Аваль разом з компанією «Український процесінговий
центр» — сертифікованим провайдером електронних платежів — пропонує
співробітництво інтернет-магазинам у сфері інтернет-еквайрінгу, зокрема
з прийому платіжних карт для оплати товарів і послуг через мережу
інтернет.
Наші партнери з інтернет-еквайрінгу:
- беруть участь у глобальних програмах безпечних платежів Verified by Visa і MasterCard SecureCode;
- надають
своїм клієнтам можливість оплачувати придбані товари і послуги через
інтернет-сайт магазину за допомогою платіжних карт, емітованих будь-яким
українським банком;
- підвищують свою
конкурентноздатність і збільшують обсяги продажу за рахунок нових
клієнтів — власників платіжних карт і в зв’язку із зростанням кількості
покупок одним клієнтом;
- завдяки участі банку і
провайдера електронних платежів у програмах Verified by Visa і
MasterCard SecureCode дають можливість торгово-сервісним підприємствам
автоматично стати учасниками цих програм, проводити операції у
безпечному середовищі та мінімізувати ризики шахрайських платежів;
- одержують
унікальну можливість зосередити свої зусилля безпосередньо
на веденні бізнесу, оскільки процеси одержання реквізитів карток і
проведення авторизації забезпечуються ресурсами платіжного сервера і
хостової системи «Українського процесінгового центру».
Для підключення до системи електронної комерції необхідно:
- Надати в банк чи УПЦ коротку інформацію про своє
підприємство: назва, місцезнаходження, час існування юридичної особи;
види діяльності; види діяльності в сфері інтернет; опис товарів/послуг,
що передбачається продавати через інтернет; рівень щомісячного обороту
за останні три місяці; мінімальна, максимальна і середні вартість
товару/послуги, що продаються через сайт; очікуваний рівень щомісячного
обороту; цільова аудиторія продажу (територіально: Київ, регіони,
Україна, закордон); контактна інформація та ін.
- Зв’язатися з компанією УПЦ, що забезпечує технічну і процесінгову підтримку проекту, для обговорення технічних питань.
- Після
узгодження підписати договір з банком «Райффайзен Банк Аваль»,
менеджери якого нададуть необхідну інформацію і документацію з питань
підключення електронної торгової системи (інтернет-магазину)
до платіжного сервера. Фахівці УПЦ забезпечать доступ до тестової версії
платіжного сервера для налагодження ПЗ інтернет-магазину, нададуть і
допоможуть інтегрувати в ПЗ магазину апаратні засоби аутентификації
та електронного підпису.
Схема транзакції в системі електронної комерції:
- Клієнт заходить на сайт торговця, вибирає необхідний товар і вибирає спосіб оплати «КРЕДИТНОЮ КАРТКОЮ».
-
Після цього він автоматично переключається на сервер УПЦ, де вводить
конфіденційну інформацію (номер картки, exp. date., код CVV).
- Сервер
УПЦ зв’язується з відповідною платіжною системою (Visa, Mastercard) для
одержання коду авторизації при наявності необхідної суми коштів
на рахунку клієнта.
- При одержанні коду авторизації
на сервер магазина приходить підтвердження наявності коштів на рахунку
клієнта і списання необхідної суми в оплату за обраний товар/послугу.
- Після одержання позитивної відповіді торговець надає клієнту обраний ним товар/послугу.
- Через кілька днів гроші за наданий товар/послугу (за винятком комісії банку) зараховуються на рахунок торговця.
До оплати приймаються кредитні картки, емітовані всіма банками світу,
у т.ч. Visa Electron/ Maestro (останні — тільки при наявності
в банку-емітента відповідної системи аутентифікації).
Додаткову інформацію про технологію прийому інтернет-платежів можна знайти на сайті www.ecommerce.upc.ua.
Центр цілодобової підтримки з питань інтернет-еквайрингу
0 (800) 500-738 (безкоштовно по всій території Україні для дзвінків зі стаціонарних телефонів)
+380 44 495-91-91
електронна адреса: acq.service@aval.ua
Український процесінговий центр
04073, м.Київ, пр-т Московський, 9
тел.: +380 44 461-85-92
електронна пошта: ec@upc.ua
|