Користування платіжними картками

Що означає «активація» картки?

З метою дотримання вимог безпеки всі картки Ерсте Банку випускаються в неактивному стані та потребують активації.

Активація — процедура відміни Банком установленого при випуску картки технічного обмеження на здійснення держателем видаткових операцій з використанням картки, що передбачає відмову Банку у наданні авторизації незалежно від будь-яких умов.

Для активації картки Клієнту необхідно звернутися до Інформаційного центру Банку та надати інформацію для підтвердження ідентифікації особи (ПІБ, дату народження, місце народження та слово-код, інше) та номер картки, після чого картку буде активовано. Використання картки можливе відразу після проведення процедури активації.

Де можна розраховуватися карткою платіжної системи Visa International?

Завдяки більш ніж 24 мільонам місць по всьому світу, які приймають картку Visa, Ви можете використовувати свою картку Visa замість готівки, коли Ви розплачуєтесь за покупки щодня — якщо Ви купуєте продукти у крамниці, обідаєте у ресторані, заправляєте машину бензином або купуєте неперевершений подарунок під час подорожі. Вказівкою на те, що підприємство приймає до оплати картки, є наявність відповідних логотипів на вхідних дверях, вітринах тощо торговельних точок.

Чи можна користуватися зарплатною карткою за кордоном?

Так, за кордоном можна користуватися картою будь-якого типу, емітованою Ерсте Банком.

Які обмеження існують при знятті коштів за кордоном?

Встановлення обмежень залежить від умов іноземних банків і вимог платіжних систем.

Чи можна розрахуватися карткою в мережі Інтернет?

Так. Онлайн-шопінг може запропонувати більшу зручність, більший вибір і, у деяких випадках, кращі ціни. Вказівкою на те, що онлайн-магазин приймає до оплати картки платіжної системи Visa International є наявність відповідних логотипів на сайті. Під час онлайн-шопінгу використовуйте надійний веб-браузер — шукайте «s» після «http» адреси веб-сторінки або URL.

Хто може поповнювати картковий рахунок готівковим шляхом?

Картковий рахунок, відкритий у гривні, може поповнити як власник рахунку, так і третя особа готівкою через касу Банку. Картковий рахунок, відкритий в іноземній валюті (доларах США, Євро), може поповнити готівкою через касу Банку лише власник рахунку або особа, на яку оформлена довіреність. Довіреність може бути оформлена працівниками Банку або нотаріально.

Чи потрібно декларувати картку при перетині кордону?

Ні, не потрібно.

Чи можливо отримати кошти з карткового рахунку без фізичної наявності картки?

Так, при зверненні до відділення Банку. При собі необхідно мати паспортний документ.

Чи обов'язковий перевипуск картки в разі зміни прізвища власника карткового рахунку або його довіреної особи?

Так, зміна прізвища є підставою для перевипуску карти.

Протягом якого часу власник карткового рахунку повинен повідомити Банк про зміни в даних, зазначених у заяві-анкеті на відкриття карткового рахунку?

Протягом 10-ти (десяти) банківських днів з моменту настання таких змін.

Чи обов'язкова наявність підпису держателя на картці?

Так, наявність підпису на картці є обов'язковою умовою використання картки.

Чи знімається комісія при розрахунках зарплатною карткою в торгово-сервісній мережі?

При розрахунках карткою в торгово-сервісній мережі та в інших підприємствах сфери послуг комісія за здійснення операції не стягується.

На який термін випускаються додаткові картки?

Додаткові картки випускаються на той же термін, що й основна картка.

Хто несе відповідальність в разі втрати/крадіжки картки?

Клієнт несе повну відповідальність за оплату карткою всіх операцій, здійснених після крадіжки або втрати картки та до виконання блокування картки Банком на підставі наданого Клієнтом повідомлення. У разі повідомлення Клієнтом про крадіжку або втрату картки Банк блокує картку не пізніше однієї години з моменту отримання такого повідомлення від Клієнта. По закінченню години, з моменту звернення Клієнта з приводу блокування картки, відповідальність за за оплату карткою будь-яких операцій несе Банк.

Чи можливо встановити індивідуальні витратні ліміти на картку?

Так, власник карткового рахунку може встановити індивідуальні добові витратні ліміти як на основну, так і на додаткові картки: тимчасово — через Інформаційний центр Банку, на постійній основі — при зверненні до відділення Банку і заповненні заяви.

У яких випадках використовується PIN-код?

PIN-код використовується для отримання готівки в банкоматах, касах Банку та в деяких інших випадках при розрахунках карткою в торгово-сервісній мережі. Держатель несе  відповідальність за всі операції, для проведення яких необхідно вводити ПІН-код.

Чи необхідно перевипускати картку при втраті PIN-коду?

Так.

Що буде з карткою після 3-х поспіль невдалих спроб введення ПІН-коду?

В разі неправильного введення ПІН-коду банкомат видає повідомлення: "НЕВІРНИЙ PIN-КОД!”. У разі триразового неправильного введення PIN-коду картку буде заблоковано, а також з метою запобігання шахрайству її  може бути вилучено банкоматом. Для розблокування картки — необхідно звернутися до Інформаційного центру Банку, для перевипуску — до будь-якого відділення Банку.

Чи існують засоби контролю стану карткового рахунку через Інтернет?

Ні, така можливість відсутня. Натомість клієнт може скористатись послугою ErsteSMS, яка дасть йому можливість контролювати рух коштів на картковому рахунку за допомогою смс повідомлень.