Райффайзен Банк Аваль пропонує клієнтам —
представникам малого та мікробізнесу — пакети послуг для обслуговування
поточного рахунку. Пакет послуг має оптимальне співвідношення необхідних
бізнесу послуг та їх вартості, що дає можливість отримувати якісніший
та зручніший сервіс за більш вигідною ціною. Це можливість отримати не
одну, а цілий комплекс банківських послуг, що дають вам змогу швидко та
зручно управляти поточним рахунком. Відкриваючи поточний бізнес-рахунок,
ви можете обрати один з чотирьох пакетів послуг, який оптимально
задовольнить потреби вашого бізнесу в банківському обслуговуванні на
будь-якому етапі розвитку вашої справи.
Пропонуємо вибрати один з пакетів послуг:
Максимальні рішення
Альтернативні рішення
Електронний
Паперовий
Підприємець
Максимальні рішення
Пакет послуг «Максимальні рішення» створено
для клієнтів, які здійснюють багато фінансових операцій, активно
використовують поточний рахунок і їм необхідний максимальний комплексний
банківський сервіс. Детальніше тут (PDF, 406 КБ)
Альтернативні рішення
Пакет послуг «Альтернативні рішення» в першу чергу створено
для клієнтів, які планують користуватись послугою Еквайринг, яка
дозволить приймати до оплати за товари та послуги платіжні картки. Детальніше тут (PDF, 407 КБ)
Елетронний
Пакет послуг «Електронний» створено для
клієнтів, які цінують свій час та прагнуть мати актуальну інформацію,
щодо стану рахунку за допомогою системи дистанційного обслуговування
«Клієнт-Банк». Детальнішу тут (PDF, 405 КБ)
Паперовий
Пакет послуг «Паперовий» створено для
клієнтів, які не мають технічної можливості використовувати систему
дистанційного обслуговування «Клієнт-Банк» та вимушені здійснювати
платежі на паперових носіях. Детальніше тут (PDF, 484 КБ)
Підприємець
Пакет послуг «Підприємець» створено для
клієнтів, яким для здійснення діяльності не потрібно отримувати широкий
спектр послуг та достатньо використовувати картку. Детальніше тут (PDF, 327 КБ)
На початок сторінки
Юридичні особи
Для відкриття поточного рахунку в національній та іноземній валюті юридичним особам необхідно надати наступні документи:
заяву на відкриття рахунку встановленого зразка ; ZIP, 34,5 КБ
договір банківського рахунку (документ надається в 2-х екземплярах); ZIP, 182,3 КБ
- установчий документ (статут / засновницький договір /
установчий акт / положення), засвідчений управлінням,
який здійснив реєстрацію, або нотаріально;
- копію довідки про внесення юридичної особи до Єдиного
державний реєстр підприємств і організацій України,
засвідчену органом, який видав довідку, або нотаріально,
або підписом уповноваженого працівника банку;
- копію документа , що підтверджує взяття юридичної особи
на облік в управління державної податкової служби (форма 4-ОПП,
засвідчену підрозділом, який видав документ, або
нотаріально, або підписом уповноваженого працівника банку);
- Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб (якщо
державну реєстрацію клієнта було проведено починаючи з
07.05.2011). Свідоцтво про державну реєстрацію та виписка з
Єдиного державного реєстру юридичних осіб (якщо державну
реєстрацію було проведено до 07.05.2011). Засвідчене
нотаріально або управлінням, що його видав, або уповноваженим
співробітником банку ..
- картки із зразками підписів і відбитка печатки (надруковані
та завірені нотаріально або організацією, якій клієнт підпорядкований,
в установленому порядку. У картку включаються зразки підписів осіб,
яким відповідно до законодавства України або установчих
документів юридичної особи надано право розпорядження рахунком
і підписання розрахункових документів) - 2 примірника
Юридичні особи, які використовують найману працю і відповідно
до законодавства України є платниками страхових внесків,
додатково до вищезазначеного переліку документів мають подати такі
документи:
- копію документа, що підтверджує реєстрацію юридичної особи
у відповідному управління Пенсійного фонду України, засвідчену
видав її органом, або нотаріально, або підписом уповноваженого
співробітника банку;
- копію страхового свідоцтва, що підтверджує реєстрацію
юридичної особи у Фонді соціального страхування від нещасних випадків
на виробництві та професійних захворювань України як платника
страхових внесків, засвідчену органом, її органом, або
нотаріально, або підписом уповноваженого працівника банку.
Документи в банк особисто надають всі особи, які мають право першого та другого підпису.
Зазначеним особам необхідно мати з собою паспорт та оригінал довідки
з ДПІ про присвоєння ідентифікаційного номера фізичної особи.
У разі, якщо право підпису надається іноземному громадянину,
який прибув в Україну на певний термін, необхідно надати
паспорт з відміткою про наявність дозволу на працевлаштування та довідку
про місце реєстрації (проживання).
Фізичні особи-підприємці.
Для відкриття поточного рахунку в національній та іноземній валюті
фізичним особам - підприємцям необхідно надати наступні
документи:
заяву на відкриття поточного рахунку встановленого зразку ZIP, 33,9 КБ
договір банківського рахунку (документ надається в 2-х екземплярах); ZIP, 182,3 КБ
- виписка з Єдиного державного реєстру фізичних осіб-
підприємців (якщо державну реєстрацію клієнта було
проведено починаючи з 07.05.2011).
Свідоцтво про державну реєстрацію та виписка з Єдиного
державного реєстру фізичних осіб-підприємців (якщо
державну реєстрацію було проведено до
07.05.2011). Засвідчені нотаріально або управлінням, що його
видав, або уповноваженим співробітником Банку;
- копію документа , який підтверджує взяття фізичної особи -
підприємця на облік в управління державної податкової служби,
завірена підрозділом, який видав документ, або нотаріально чи
підписом уповноваженого працівника банку (форма 4-ОПП);
- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (якщо
фізична особа - підприємець є платником ПДВ) або свідоцтво про оплату
єдиного податку (якщо фізична особа - підприємець є платником єдиного
податку)
- картки із зразками підписів і відбитка печатки (надруковані та засвідчені нотаріально або уповноваженим працівником банку) - 2 примірника
- копію документа , який підтверджує реєстрацію фізичної
особи - підприємця у відповідному управлінні Пенсійного фонду
Україна, завірену органом, що його видав, або нотаріально чи підписом
уповноваженого працівника банку.
Фізичні особи - підприємці, які використовують найману працю, додатково подають такі документи:
- копію страхового свідоцтва , яке підтверджує
реєстрацію фізичної особи-підприємця у Фонді соціального
страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних
захворювань України як платника страхових внесків (засвідчену
нотаріально або підрозділі, який видав, чи підписом
уповноваженого працівника банку).
Документи в банк особисто подають усі особи, які мають право першого і другого підписів.
Зазначеним особам необхідно мати з собою паспорт та оригінал довідки
з ДПІ про присвоєння ідентифікаційного номера фізичної особи. У випадку
якщо право підпису надається іноземному громадянину, який
прибув в Україну на певний термін, необхідно надати паспорт
з відміткою про дозвіл на працевлаштування та довідку про місце реєстрації
(Проживання). 0 800 50-50-45 Інформаційний
центр для бізнес-клієнтів 0 800 50 50 45 понеділок - п’ятниця з 8:00
до 20:00 (усі дзвінки зі стаціонарних телефонів по Україні -
безкоштовні). З пропозиціями та побажаннями просимо звертатися до адміністрації сайту за електронною адресою: sme-info@aval.ua
|