Питання
та
відповіді
Де
можна розплатитися платіжною картою?
У
будь-якій торговельній мережі, де Ви побачите офіційні логотипи Visa, Visa
Electron.
Які
документи необхідні для відкриття рахунку фізичної особи?
Відповідно
до Інструкції НБУ № 223
і № 492 для відкриття рахунку фізичній особі - резиденту необхідно надати
наступні документи;
1.
Паспорт або документ, що його заміняє.
2.
Довідка про присвоєння ідентифікаційного податкового номера. Для фізичних осіб -
нерезидентів необхідно додатково надати документи, що підтверджують законність
їхнього перебування на території України, і документи, що підтверджують джерела
походження наявних коштів.
Чи
можу я відкрити карту на іншу фізичну особу на один
рахунок?
Можете,
при необхідності заповнивши анкету на додаткову карту, обов'язково завіривши
останню як підписом власника рахунку так і
особи, для якої емітується додаткова карта.
Що
таке Пін-Код?
Пін-Код
- Персональний ідентифікаційний номер. Чотиризначне число, конфіденційно
передане клієнтові в запечатаному конверті при видачі картки. Є ключем до
рахунку. Власник повинен запам'ятати свій Пін-Код, тримати його в таємниці й
зберігати окремо від картки або знищити. Пін-Код не можна нікому повідомляти, у
тому числі співробітникам банку, правоохоронним органам і будь-яким іншим
структурам.
Чи можу я передати свою карту своєму знайомому
або родичеві для того, щоб він зняв необхідну суму грошей у
банкомату?
Передаючи
карту третій особі, Ви порушуєте умови договору, відповідно відповідальність по
всіх несанкціонованих операціях лежить на Вас.
Чи
можливо виготовлення додаткових платіжних карт для довіреної особи власника
основного рахунку?
За
бажанням власника рахунку, ПАТ «Агрокомбанк» може випустити додаткові
платіжні карти. Власник додаткової
платіжної карти може розпоряджатися коштами в межах залишку на рахунку. Власник
основної платіжної карти не може анулювати додаткову карту по своєму
картрахунку, не закривши його. Операції, що вчинені з використанням додаткової
платіжної карти, відображаються в щомісячному звіті про стан рахунку (виписці
руху по рахунку).
Мій
син навчається в іншому місті, і мені доводиться щотижня передавати йому
готівку, а це не дуже зручно. Чи можу я відкрити карту для цієї
мети?
Для
зручності передачі грошей Вашому синові пропонується оформити платіжну картку
Visa Electron у гривнях. Рахунок повинен бути відкритий на ім'я Вашого сина, а
Ви в касі ПАТ «Агрокомбанк» будете робити поповнення його картки. Або ж якщо ви
вже є власником платіжної карти, відкритої в ПАТ «Агрокомбанк» (з рахунком у
гривні) - приватної, зарплатної, для соціальних виплат, на ім'я вашого сина
можна відкрити додаткову карту. Єдина умова- йому треба досягти 14
років.
При
оплаті покупки в торговельній мережі платіжною картою мене попросили пред'явити
паспорт, а його в мене не було, і в проведенні операції мені відмовили. Чому? Я
що, повинен носити постійно із собою паспорт?
Згідно
умов прийняття карт до оплати в торговельних точках, касир (продавець) має право
ідентифікувати власника картки, тобто попросити пред'явити документ, що
засвідчує особистість. Якщо платіжна карта має фото власника, то клієнт має
право не показувати паспорт.
Скільки
грошей можна вивезти по картці в разі поїздки за кордон?
Ви
вивозите тільки саму карту, а гроші залишаються на рахунку в ПАТ «Агрокомбанк»,
якими Ви зможете скористатися за допомогою платіжної карти, таким чином,
обмеження по вивозу грошей для Вас не існує.
Чи
потрібно декларувати карту при перетинанні границі?
Карта
підлягає усному декларуванню, тобто ви повинні повідомити про наявність
платіжної карти.
Я
чув, що існує можливість оплати карткою по телефону таких послуг, як замовлення
квитків, бронювання готелю. На скільки це безпечно передавати номер карти по
телефону?
Безумовно,
такий вид операції має більший ризик, ніж проведення операцій у банкомату або
касі банку, але будь-який торговець, що приймає карти до оплати, відповідає за
конфеденційність даної інформації. Тому краще не оплачувати платіжною картою
послуги торговельної точки, якщо ви не впевнені в її надійності або ж остання
викликає у вас сумніви.
Чи
можлива оплата послуг і товарів через Інтернет за допомогою платіжних
карт?
У
системі Інтернет можна розраховуватися всіма типами карток.
Чи
існують добові обмеження при знятті наявних коштів з рахунку в ПАТ
«Агрокомбанк»?
Існують.
Дані ліміти зазначені в тарифах, які клієнт підписує при укладанні договору. За
бажанням клієнта дані ліміти можна збільшити.
Які
обмеження існують при знятті наявних коштів у закордонних банках і
банкоматах?
Установлені
обмеження залежать безпосередньо від умов закордонних банків і лімітів
авторизації ПАТ «Агрокомбанк» .
Чи
може фізична особа поповнювати рахунок у національній валюті в іншому
банку?
Так,
для цього необхідні реквізити рахунку, які можна одержати в установі банку, де
оформлювалась видача карти.
У
яких країнах клієнт може поповнити валютний рахунок, відкритий у ПАТ
«Агрокомбанк», і як швидко він може скористатися цими
грошима?
У
будь-якій країні. Ви можете поповнити рахунок міжбанківським переказом. Строк
зарахування коштів, як правило, від 3-х до 6-ти днів. Для цього необхідно
одержати реквізити рахунку для переказів з-за кордону. Якщо є необхідність
передати їх за кордон, то краще це зробити за допомогою електронної пошти або
факсу.
Чи
стягується банком комісія при конвертації гривні (гривневий рахунок) за умови
проведеняі транзакції по платіжній карті за кордоном у місцевій валюті
(наприклад Євро)?
Так.
Конвертація відбувається при переведенні коштів з однієї валюти в іншу за курсом
банку.
На
який строк випускається карта?
ПАТ
«Агрокомбанк» випускає (приватні й корпоративні) платіжні картки терміном дії 2
роки.
Що
робити при втраті картки:
Відразу телефонуйте 0 800 500 178
(безкоштовно на території України) – цілодобово і повідомляйте про втрату.
Необхідно назвати прізвище, бажано номер картки, а також кодове слово, зазначене
в заявці на видачу карти, і обставини, за яких карта була загублена. По Вашому
проханню карта буде поставлена в локальний стоп-лист (безкоштовно), і в
міжнародний стоп-лист (відповідно до діючих тарифів). Для заміни
загубленої/вкраденої карти, необхідна письмова заява клієнта на випуск нової
карти.
Платіжна
картка вилучена банкоматом, або працівником магазина, або працівником банку.
Можливі причини:
-
невірний
набір РIN - коду більше 3-х раз;
-
у
процессинговом центрі на карті встановлений статус «Вилучити карту» Необхідно
повідомити в ПАТ «Агрокомбанк» і
одержати подальші інструкції в Управлінні платіжних карт.
Невідповідність
реально проведених операцій операціям по виписці ,що була
отримана
в
банку. Можливі причини:
-
частина
операцій клієнта ще не проведена;
-
було
здійснено несанкціонований доступ до пластикової картки.
Необхідно
зв'язатися з ПАТ «Агрокомбанк» для
уточнення причини. У випадку
несанкціонованого доступу необхідно заблокувати картку. Для подальшого
з'ясування причин надати заяву в ПАТ «Агрокомбанк» про незгоду із проведеними
транзакціями.
Як
довідатися реальний залишок по карті (доступну суму коштів)?
Реальний
залишок по карті Ви можете довідатися, подзвонивши в Управління платіжних карт,
або зробити це в банкоматі ПАТ «Агрокомбанк» та його банків-парнтерів,
запросивши перегляд залишку по рахунку.
У
мене картка Gold. Я був за кордоном, користувався картою, але залишок по карті
зараз більше чим я розраховував на суму декількох моїх покупок, які я робив. У
чому причина?
Швидше
за все, покупки були зроблені без on-line авторизації, покупки без перевірки
залишку на рахунку й відповідно без блокування вартості покупки.
У
виписці за минулий місяць я побачив дві операції, які були проведені в Польщі,
хоча я не виїжджав за межі України. Як таке можливо? Якими повинні бути мої
дії?
Якщо
у виписці Ви знаходите операції, яких не робили, Вам відразу необхідно
заблокувати карту, потім надати заяву про те, що даних операцій Ви не робили. У
випадку якщо підтвердиться факт того, що операція була проведена шахраєм з
використанням підробленої карти (скіммінг), перевипуск Вашої карти буде
проведений безкоштовно.
Я
намагався зняти в банкомату 200 гривень. Залишок перед зняттям був 1000 грн.
Після запиту на зняття банкомат мені грошей не видав, але залишок став рівним
800 гривням! Що робити? Куди пропали 200 гривень?
Ваші
гроші не пропали. Це означає, що в момент проведення операції відбувся збій
зв'язку. Гроші перебувають на Вашім рахунку в заблокованому стані. Вам необхідно
скласти письмову заяву з описом даної ситуації. Фахівці банку перевірять
дану операцію і розблокують суму, яку Вам не видав
банкомат.
Я
відкрив у вашому Банку рахунок і оформив платіжну карту.
У США банкомат не видає готівку по цій платіжній карті.
Можливо,
Ви пробували зняти гроші в банкомату, що обслуговує тільки локальні картки
(діючі тільки в США), або в банкомату немає готівки, або немає зв'язку з
банкоматом, або відсутні кошти на рахунку. Ви повинні спробувати зняти гроші в
іншому банкомату. На банкоматі повинен бути присутнім логотип платіжної системи.
Якщо нічого не вийде, то Вам необхідно передзвонити в Управління платіжних карт
і уточнити причини відмови.