Питання та відповіді
- Для чого потрібний Конс'єрж-сервіс?
- Що таке «Сервісна картка Priority Pass»?
- Скільки часу потрібно, щоб виготовити картку?
- Чи можу я використовувати платіжну картку (знімати гроші, сплачувати покупки) за кордоном?
- Чи можу я пізніше зробити повернення купленого по картці товару?
- Який розмір комісії при сплаті моєю карткою покупки?
- Чи можу я бути впевненим у збереженні моїх коштів на карточці?
- Навіщо потрібні додаткові картки?
- Для чого та як я можу керувати лімітами по платіжним карткам?
- Яку картку мені обрати для поїздки в Європу?
- Що таке сервіс "Подовжена гарантія та страхування покупок"?
- Що таке сервіси "Планування та проведення дозвілля, дисконтні програми"?
- Що таке сервіси «Медична допомога», «Юридична допомога» та «Послуги перекладача»?
- Що таке сервіси «Негайна заміна картки за кордоном» і «Негайна видача готівки»?
- Чому я маю інформувати Банк кожного разу, коли їду за кордон?
- Що робити, якщо я не можу зробити оплату моєю карткою через технічні причини?
- Що робити, якщо мою картку не приймають до сплати?
- Що робити, якщо я загубив картку?
- Що робити, якщо банкомат не повернув картку?
- Що робити, якщо я забув ПІН-код?
Для чого потрібний Конс'єрж-сервіс?
Звертаючись до Конс'єрж-сервісу, Ви завжди можете розраховувати на
швидке та професійне вирішення будь-якого питання, індивідуальний підхід
і якісне обслуговування.
Конс'єрж-сервіс надає своїм клієнтам можливість цілодобового доступу до
комплексного приватного обслуговування, спрямованого на організацію
будь-яких процесів в усіх сферах життя: будинок, розваги, здоров'я,
подорожі, заходи і багато що інше.
Конс'єрж-сервіс відповідає, вирішує, допомагає, економить...завжди і
скрізь...24 години в добу, 7 днів в тиждень, 365 днів в році.
Основна мотивація на користь Консьерж-сервису - це передусім зручність і час.
Що таке «Сервісна картка Priority Pass»?
Програма доступу у VIP-зали аеропортів Priority Pass була спеціально
розроблена для людей, яким доводиться багато подорожувати. З картою
Priority Pass Ви зможете скористатися усіма привілеями залів, що беруть
участь в програмі по всьому світу, де б Ви не були, незалежно від Вашої
приналежності до клубу тієї або іншої авіакомпанії або класу авіаквитка.
З картою Priority Pass Ви зможете скористатися наступними привілеями:
- можливість відпочити в більше 600 VIP -залов аеропортів в більш ніж 300 містах по всьому світу;
- спокійне і зручне місце очікування польоту з легкими закусками і освіжаючими напоями;
- усі можливості, необхідні для ведення бізнесу: безкоштовне
використання мережі Інтернет, електронної пошти і - сучасними засобами
проведення конференцій;
- можливість запрошувати до VIP-залу аеропорту колег, клієнтів і друзів.
Як користуватися картою Priority Pass
У Вас немає необхідності бронювати зал заздалегідь. Якщо Ви хочете
скористатися залом, усе, що Вам треба зробити, - це пред'явити Вашу
членську карту Priority Pass на ресепшн. При цьому Вам не треба нічого
оплачувати, усі необхідні комісії за відвідування VIP-зала будуть
списані з Вашої банківської карти пізніше.
На додаток до цього, для тих утримувачів карт Priority Pass, які
знаходяться в незнайомому аеропорту і не мають при собі каталогу з VIP
-залами, компанія Priority Pass нещодавно ввела нову послугу: усе, що
треба зробити,- це відправити SMS, що містить трьохбуквений код
аеропорту, на телефон 44 7624 809977. У відповідь Ви отримаєте SMS з
місцезнаходженням VIP-залів і годинами їх роботи в цьому аеропорту.
Послуга доступна по всьому світу.
Priority Pass регулярно оновлює список VIP-залів і перелік послуг, що надаються клієнтам.
На сайті www.prioritypass.com Ви можете ознайомитися з детальною інформацією та новинами.
Скільки часу потрібно, щоб виготовити картку?
Платіжна картка ПАТ «ТЕРРА БАНК» випускається протягом 5 (п’яти) робочих днів.
Чи можу я використовувати платіжну картку (знімати гроші, сплачувати покупки) за кордоном?
Однією з переваг платіжних карт ПАТ «ТЕРРА БАНК» є можливість
оплачувати покупки та знімати готівку практично у всіх країнах світу.
Сплачуйте за покупки в мільйонах торгових точок і знімайте готівку в
сотнях тисяч банкоматів по всьому світу, де бачите логотипи міжнародної
платіжної системи Visa.
Чи можу я пізніше зробити повернення купленого по картці товару?
Відповідно до норм законодавства України Ви маєте можливість
повернути придбаний товар протягом 14 днів з моменту його покупки. Для
цього Вам необхідно звернутися до магазину, пред'явивши чек про купівлю
та посвідчення особи. Повернути товар, куплений з використанням картки,
нітрохи не складніше, ніж куплений за готівку. Після оформлення
повернення, збережіть чек і перевірте факт зарахування коштів з
використанням сервісів UFN-mobi або зателефонуйте до Контакт-центру
Банку.
Який розмір комісії при сплаті моєю карткою покупки?
Використовуючи картку Ви можете розраховуватися за товари та послуги в
супермаркетах, магазинах та інших торгових організаціях, як в Україні,
так і по всьому світу. Оплата карткою здійснюється у касира організації
торгівлі, на дверях і касах яких розміщено логотипи Visa Оплата карткою
для Вас проводиться без додаткових комісій.
Чи можу я бути впевненим у збереженні моїх коштів на карточці?
Однією з основних переваг Вашої картки є безпека. Тепер у Вас немає
необхідності носити велику суму готівки. Втративши картку, Ви втратите
всього лише шматочок пластику. Гроші ж, що знаходяться на Вашому
рахунку, залишаться у цілості під захистом Банку.
Навіщо потрібні додаткові картки?
На випадок втрати або непридатності картки до рахунку краще випустити
додаткову картку. Додаткових карт може бути кілька. Вони можуть бути
випущені як на Ваше ім'я, так і на ім'я Вашої довіреної особи:
дружини/чоловіка, дитини, батьків і т.д.
Яку картку мені обрати для поїздки в Європу?
Для поїздок у Європу ПАТ «ТЕРРА БАНК» радить Вам відкрити рахунок у
євро. Це дозволить Вам уникнути додаткових витрат, пов'язаних з
конвертацією.
Що таке сервіс "Подовжена гарантія та страхування покупок"?
Сервіс для власників ексклюзивної картки Visa Platinum. Тепер на всі
покупки, зроблені з використанням Вашої Visa Platinum, автоматично
поширюється додаткова гарантія строком до 24 місяців (крім гарантії
виробника та продавця), а також надається послуга страхування придбаного
майна від пошкодження та крадіжки.
Що таке сервіси "Планування та проведення дозвілля, дисконтні програми"?
Це численні привілеї для власників карток Visa Platinum та Visa Gold,
які допоможуть Вам заощадити час при плануванні та проведенні дозвілля
(замовлення і бронювання номера в готелі, автомобіля, столика в
ресторані, надання інформації про культурні події в будь-якій країні
світу тощо), а також нададуть додаткові переваги у вигляді знижок при
розрахунках учасників дійсних дисконтних програм Visa. Отримати повну
інформацію про діючі привілеї Visa, дисконтні програми та розміри знижок
Ви можете, відвідавши сайт: http://visa.com.ua/wv/premium/platinum/privileges.jsp
Що таке сервіси «Медична допомога», «Юридична допомога» та «Послуги перекладача»?
Ці сервіси доступні власникам елітних карток Visa Platinum та Visa
Gold. Сервіс медичної та юридичної допомоги від Visa підтримає Вас і
Вашу родину під час подорожі тривалістю не більше 90 днів і дозволить
Вам скористатися такими послугами: медична консультація по телефону,
надання інформації щодо місцевих медичних центрів, спостереження за
станом здоров'я, як під час, так і після госпіталізації, послуги
адвоката/практикуючого юриста, послуги перекладача та ін. Якщо Вам
потрібна будь-яка з наведених медичних та/або юридичних послуг, будь
ласка, звертайтеся за телефонами у відповідну службу підтримки:
- Близький Схід: +44 (0) 20 8762 8146*
- Південна Африка: +44 (0) 20 8762 8146*
- Росія та СНД: + 7 (495) 937 64 53
- До інших країн: +44 (0) 20 8762 8146
- США: 1 877 859 1273 (безкоштовно в межах США)
Або зверніться до служби по e-mail (Лондон): bankservices@internationalsos.com
* - Телефонні переговори платні
Що таке сервіси «Негайна заміна картки за кордоном» і «Негайна видача готівки»?
Це сервіси, що надаються власникам елітних карток Visa Platinum та
Visa Gold в екстрених ситуаціях (втрата картки) 24/7 по всьому світу:
- Ви маєте можливість отримати до 2 000 USD (або еквівалент у
місцевій валюті). Ця послуга доступна у всьому світі, тому готівку Ви
отримаєте протягом кількох годин.
- Також в екстреній ситуації Ви можете розраховувати на отримання
нової картки та її доставку протягом 24 годин в будь-якому куточку
світу.
- Блокування карти у випадку повідомлення про втрачення та викрадення карток.
Ознайомитися з повним переліком безкоштовних номерів клієнтської
підтримки від Visa в разі екстреної ситуації можна на сайті
http://www.visa.com.ua/lv/global_dir.jsp або за телефонами +1 (0) 410
581 9994 або 1 (0 ) 410 581 3836 (телефонні переговори платні).
Чому я маю інформувати Банк кожного разу, коли їду за кордон?
З метою підвищення безпеки користування Вами Вашою карткою Банк
встановлює ліміти на зняття коштів та розрахунки карткою на певні
країни, які належать до групи підвищеного ризику за рекомендаціями
платіжної системи. Тому при виїзді за кордон, будь ласка, Вам необхідно
зателефонувати до Контакт-центру, щоб оператор зняв обмеження на дану
країну на вказаний Вами період часу.
Що робити, якщо я не можу зробити оплату моєю карткою через технічні причини?
Будь ласка, попросіть касира зробити спробу провести операцію
повторно. Якщо все ж операцію здійснити не вдалося, будь ласка,
розрахуйтесь готівкою та повідомте про даний інцидент до Контакт-центру.
Що робити, якщо мою картку не приймають до сплати?
Якщо в торговельній точці (як правило, на дверях і в касі), де Ви
намагаєтесь сплатити за покупку, розміщено логотип платіжної системи, до
якої належить Ваша картка (Visa), Вам не мають права відмовити в її
прийомі до сплати, посилаючись на суб'єктивні причини. Для виходу з
такої ситуації, будь ласка, попросіть адміністрацію торговельної точки
надати Вам відмову у письмовій формі. Якщо все ж картка до оплати не
прийнята, будь ласка, повідомте про даний інцидент Контакт-центру для
ініціювання Банком подальшого розгляду.
Що робити, якщо я загубив картку?
Будь ласка, зверніться для перевипуску платіжної картки до відділення
Банку, де Ви отримували картку. Це займе кілька днів. Для цього, а
також для виконання будь-яких інших операцій, будь ласка, візьміть з
собою паспорт.
Що робити, якщо банкомат не повернув картку?
Будь ласка, зачекайте до 5 хвилин. У випадку якщо, все ж таки
банкомат не повернув картку, зателефонуйте до Контакт-центру, опишіть
ситуацію та слідуйте інструкціям оператора.
Що робити, якщо я забув PIN-код?
Будь ласка, зверніться для перевипуску платіжної картки до відділення
Банку, де Ви отримували картку. Це займе кілька днів. Також там Ви
зможете отримати готівку з Вашого рахунку без використання картки. Для
цього, а також для виконання будь-яких інших операцій, будь ласка,
візьміть з собою паспорт.