Послуги корпоративним клієнтам
Райффайзен Банк Аваль станом на на 1 жовтня 2012 року
обслугував більш ніж 230 тис. юридичних осіб, у т.ч. понад 15 тис.
підприємств, що за європейськими стандартами відносяться
до великого бізнесу (річний дохід кожного з них — більш ніж 5 млн.
євро).
Бізнес-лінія корпоративного бізнесу, яка відповідає за розвиток
взаємовідносин із цими компаніями, є традиційно одним із найпотужніших
напрямків у Райффайзен Банку Аваль. Цьому сприяють накопичений із
1992 року унікальний досвід обслуговування великого бізнесу, можливість
задовольнити будь-яку потребу підприємства в банківських послугах
завдяки універсальному продуктовому ряду, а також високий професіоналізм
клієнтських менеджерів, що здійснюють індивідуальне супроводження
кожного клієнта.
Головний принцип, яким керується кожний клієнтський менеджер
корпоративного бізнесу, — не просто продати банківський продукт клієнту,
а побудувати з ним такі стратегічні партнерські відносини, які
сприятимуть розвиткові бізнесу обох партнерів та ґрунтуватимуться
на взаємній повазі, довірі та готовності разом відповідати на виклики
сьогодення. Саме такі відносини є нашою визначальною конкурентною
перевагою.
Запрошуємо до довгострокового надійного партнерства!
За результатами дослідження ринку банківських послуг для корпоративних
клієнтів в 2012 році компанією з маркетингових та соціальних досліджень
в Україні GfK Ukraine було засвідчено, що вже третій рік поспіль
Райффайзен Банк Аваль залишається одним із беззаперечних лідерів
в сегменті корпоративного бізнесу практично за всіма показниками. Банк
обслуговує 34% всіх підприємств ринку, при цьому 13% клієнтів фінансових
установ вважають Райффайзен Банк Аваль своїм основним банком. У той же
час загальний рівень лояльності, задоволеності та іміджу Райффайзен
Банку Аваль у 2012 році навіть дещо підвищився.
|