Правила користування банківською платіжною карткою
Визначення термінів. Авторизація – процедура отримання дозволу на проведення операції із застосуванням ПК; Банк – Акціонерний Банк "КЛІРИНГОВИЙ ДІМ”; Банківська платіжна картка (ПК або картка)
– спеціальний платіжний засіб у вигляді емітованої в установленому
законодавством порядку пластикової чи іншого виду картки, що
використовується для ініціювання переказу грошей з рахунку платника або з
відповідного рахунку банку з метою оплати вартості товарів і послуг,
перерахування грошей зі своїх рахунків на рахунки інших осіб, отримання
грошей у готівковій формі в касах банків, фінансових установ, пунктах
обміну іноземної валюти уповноважених банків та через банківські
автомати, а також здійснення інших операцій, передбачених відповідним
договором; Виписка – інформація про стан КР Держателя; Додатковий Держатель
– фізична особа (член сім’ї клієнта та інші), визначена в договорі між
Банком і клієнтом, якій клієнт довірив виконання операцій з
використанням ПК за рахунок частини або всіх коштів, що обліковуються на
його КР; Документ за операцією із застосуванням ПК
– документ, що підтверджує виконання операції з використанням ПК, на
підставі якого формуються відповідні документи на переказ чи
зараховуються гроші на рахунки; Картковий рахунок (КР) – поточний рахунок, на якому обліковуються операції за ПК; Клієнт (Держатель) –
фізична особа – клієнт або довірена особа клієнта, яка на законних
підставах використовує ПК для ініціювання переказу грошей з відповідного
рахунку в банку або здійснює інші операції з її застосуванням; Кредитна лінія –
згода банка-кредитора надати кредит у майбутньому в розмірах, які не
перевищують заздалегідь обумовлені розміри за певний відрізок часу без
проведення додаткових спеціальних переговорів; Овердрафт
– короткостроковий несанкціонований кредит, що надається Банком
Держателю у разі перевищення суми операцій за КР позитивного залишку та
суми відкритої кредитної лінії; ПІН – код – особистий ідентифікатор відомий тільки Держателю ПК і необхідний для здійснення операцій за нею; Платіжна система (ПС) – платіжна система VISA Int. тощо , яка здійснює свою діяльність на території двох і більше країн; Платіжний ліміт
– гранична сума коштів, що доступна держателю ПК протягом певного
періоду для здійснення операцій із застосуванням ПК. Обчислюється, як
сума залишку на КР за мінусом суми заблокованих, але не списаних коштів,
а в разі відкриття Держателю кредитної лінії – як сума кредитної лінії
та залишку коштів на КР за мінусом суми заблокованих, але не списаних
коштів; Прострочена заборгованість – прострочена заборгованість складається з: · простроченого овердрафту – овердрафту не сплаченого до 25-го числа місяця наступного за звітним; ·
простроченої кредитної лінії – сума використаної кредитної лінії, не
погашена до 25-го числа місяця наступного за звітним, у якому закінчився
термін дії основної картки; · суми нарахованих
відсотків за користування кредитною лінією та/або овердрафтом, що не
були сплачені до 25-го числа, місяця наступного за звітним. Стоп - лист
– список ПК (номерів ПК), за якими заборонено проведення операцій.
Залежно від правил платіжної системи стоп-лист може бути електронним та
паперовим; Тарифи - Тарифи Банку по операціях з відкриття та обслуговування карткового рахунку. Випуск ПК Клієнт
отримує картку, персоналізовану на його ім'я, а також ПІН – код для
використання ПК в банкоматах. Банк має право припинити, або призупинити
дію ПК, а також відмовити у її відновленні, заміні або видачі нової ПК. Заяву
про відкриття КР та отримання ПК розглядає протягом 15 робочих днів,
після чого Банк підписує або відмовляє в підписанні Договору. В разі
відмови Банк залишає за собою право не коментувати свого рішення. ПК
видаються персонально у Банку після підписання Договору, відкриття КР та
виконання всіх фінансових зобов`язань Клієнта перед Банком. 2. Картковий рахунок (КР) Банк
відкриває КР на ім’я Клієнта та дебетує КР на суми всіх операцій з ПК,
суми інших платежів, які виникають під час видачі ПК та здійснення
операцій з ПК. Ведення КР можливе в українських гривнях, доларах США. Кошти КР можуть бути використані для розрахунків по операціях з ПК, інші операції проводяться згідно чинних Тарифів. Банк
виконує зарахування на КР відповідно до платежів, що здійснюються
Клієнтом або іншими особами згідно п.5. Клієнт має право розраховуватися
з Банком наступним чином: - шляхом внесення готівкових коштів; - шляхом перерахування коштів з іншого поточного рахунку, в т.ч. з іншого банку. 3. Користування БПК та ПІН-кодом Банківська
платіжна картка (ПК), видана Клієнту, є власністю Банку. Карткою має
право користуватися тільки та особа, чиє ім’я та прізвище проставлено на
лицьовій стороні ПК. Держатель повинен підписати ПК кульковою ручкою в
присутності працівника Банку відразу після її отримання. Разом з карткою
Клієнт отримує в спеціальному конверті ПІН-код. Клієнт повинен
запам’ятати ПІН-код, знищити коверт з ПІН-кодом та в подальшому
зберігати ПІН-код в таємниці. ПІН-код має знати тільки держатель картки,
втрачений ПІН-код відновленню не підлягає. ПК використовується в
будь-якій торговій точці, банкоматах та пунктах видачі готівки, де
розташований логотип відповідної платіжної системи (Visa International),
за винятком обмежень, встановлених для деяких типів ПК. Оскільки
картка чутлива до різноманітних фізичних чинників впливу, тримати її
слід вдалині від джерел тепла, електромагнітних і магнитніх
випромінювань (особливо мобільних телефонів, пейджерів, магнітних замків
і т.п.). Держатель мусить зберігати всі
документи по операціях з використанням ПК протягом трьох років та
надавати їх в Банк за вимогою для врегулювання спірних питань. 4. Держатель додаткової БПК За
бажанням власника карткового рахунка Банк може видати додаткову ПК на
його діючий картковий рахунок іншій особі. Власник карткового рахунку
відповідає за всі операції з додатковою ПК протягом всього терміну дії
Договору і несе відповідальність за всю заборгованість по картковому
рахунку. За вимогою власника рахунку Держатель додаткової ПК повертає її
в установу Банку. 5. Користування картковим рахунком. Рахунок
ведеться в національній валюті України або в доларах США. Кошти на КР
використовуються для розрахунків по операціях з ПК. Банк також списує з
КР всі суми, пов’язані з витратами, що виникають при видачі ПК та її
використанні. Власник рахунка має право поповнювати його наступним чином: а) внесенням готівкових коштів (тільки фізична особа); б) перерахуванням коштів з іншого поточного рахунку, в т.ч. з іншого банку. Зарахування коштів на картковий рахунок Банк здійснює в наступних випадках: 5.1.
На КР в національній валюті фізичних осіб-резидентів зараховуються всі
кошти, відповідно до умов договору та вимог Законодавства України, які
не пов’язані із здійсненням підприємницької діяльності. З цих рахунків забороняється перерахування коштів на будь-який рахунок фізичних осіб-нерезидентів. 5.2.
На КР в національній валюті фізичних осіб-нерезидентів (зараховуються
тільки кошти, отримані як доходи з джерелом їх походження з України, що
виплачуються фізичній особі-нерезиденту іншою фізичною
особою-нерезидентом і підлягають оподаткуванню), зараховуються
відповідно: · оплата праці, матеріальна допомога, авторські гонорари, премії, призи, одержані від юридичної особи-резидента та представництва юридичної особи-нерезидента; · відшкодування шкоди, заподіяної працівникам унаслідок каліцтва; · за реалізоване власне майно; · одержані в порядку спадкування; · одержані в результаті здійснення іноземної інвестиції в Україну; · отримані на підставі рішень судів або рішень інших органів (посадових осіб), які підлягають примусовому виконанню; · повернені надлишково сплачені суми податків і зборів (обов’язкових платежів); · відшкодування страхових сум; · за погашені іменні цінні папери банку, у якому відкритий цей рахунок, уключаючи іменні ощадні (депозитні) сертифікати; ·
з власних поточних і вкладних (депозитних) рахунків, у тому числі від
продажу іноземної валюти на міжбанківському валютному ринку України; · кошти, що були раніше зняті готівкою власником з рахунків і
не використані. Такі кошти можуть бути зараховані на цей рахунок у
сумі, яка не перевищує раніше зняту, і тільки до закінчення дії
відкритої візи, а в разі безвізового в’їзду в Україну – до закінчення
терміну законного перебування в Україні; ·
готівкові кошти, одержані в Україні як авторська винагорода, за умови
пред’явлення авторського договору (договору про передачу права на
використання твору), укладеного відповідно до вимог статті 33 Закону
України від 11.07.2001 № 2627 "Про внесення змін до Закону України "Про
авторське право і суміжні права” (із змінами), та свідоцтва про
реєстрацію авторського права на твір відповідно до частини п’ятої статті
11 цього Закону, копії яких уповноважений працівник банку має направити
в документи дня банку. · Готівкові кошти
зараховуються на рахунок за наявності підтвердження джерел походження
цих коштів (копії підтвердних документів залишаються в документах дня
банку). Ощадний (депозитний) сертифікат не може бути підтвердженням джерела походження коштів. 5.3. На КР в іноземній валюті фізичних осіб - резидентів зараховуються: · готівкова валюта; · валюта за платіжними документами, що надіслані з-за кордону на ім’я власника рахунку відповідно до законодавства України; · валюта за іменними платіжними документами (чеками), виписаними уповноваженими банками України; ·
валюта, переказана з-за кордону на ім’я власника рахунку через
уповноважені банки України (у тому числі отримана від нерезидентів на
підставі виданих Національним банком реєстраційних свідоцтв щодо
залучення кредитів, позик в іноземній валюті, а також повернута з-за
кордону як раніше здійснена інвестиція на підставі індивідуальних
ліцензій Національного банку та доходи, прибутки від цих інвестицій); · валюта, одержана з-за кордону від юридичної особи-нерезидента як оплата праці, премії, призи, авторські гонорари; · валюта за іменними платіжними документами, що надіслані з-за кордону на ім’я власника рахунку; ·
валюта за платіжними документами, увезеними з-за кордону власником
рахунку і зареєстрованими митними органами під час в’їзду в Україну; ·
валюта, перерахована власнику рахунку за дорученням юридичної
особи-нерезидента через юридичну особу-резидента (посередника) на
підставі укладених міжнародних угод (контрактів, договорів), якими
передбачено отримання фізичними особами-резидентами гонорарів, премій,
призів та інших виплат від нерезидентів України з-за кордону за
використання їх творів, винаходів, відкриттів тощо відповідно до
законодавства України; · валюта, перерахована митними органами, яка була прийнята на зберігання відповідно до вимог Інструкції про переміщення валюти; · валюта, одержана в порядку спадкування; · валюта, перерахована за рішенням суду; · валюта, перерахована з власного поточного або власного вкладного (депозитного) рахунку в іноземній валюті; · валюта, перерахована з рахунку отримувача гуманітарної допомоги на поточні рахунки набувачів гуманітарної допомоги; ·
валюта, перерахована в межах України іншою фізичною особою (резидентом
або нерезидентом) з власного поточного рахунку в іноземній валюті; ·
валюта, куплена уповноваженим банком на міжбанківському валютному ринку
України за рахунок коштів на поточному рахунку в національній валюті
цієї фізичної особи з метою перерахування її за кордон за
неторговельними операціями у випадках, передбачених Правилами здійснення
переказів іноземної валюти за межі України за дорученням фізичних осіб
та одержання фізичними особами в Україні переказаної їм із-за кордону
іноземної валюти, затвердженими постановою Правління Національного банку
України від 17.01.2001 № 18 і зареєстрованими в Міністерстві юстиції
України 02.02.2001 за № 99/5290, із змінами (далі – Правила здійснення
переказів іноземної валюти); · валюта, одержана власником рахунку від погашення ощадних (депозитних) сертифікатів; · валюта, перерахована як кредит в іноземній валюті відповідно до кредитного договору; ·
валюта, куплена уповноваженим банком за дорученням власника рахунку для
погашення заборгованості за кредитом в іноземній валюті та сплати
процентів за ним; · валюта, перерахована
адвокатською компанією, яка за дорученням власника рахунку представляє
його інтереси за кордоном у вирішенні справ щодо спадщини, пенсії,
аліментів, відшкодування заподіяної шкоди, страхового відшкодування; ·
валюта I групи Класифікатора іноземних валют та банківських металів,
затвердженого постановою Правління Національного банку України від
04.02.98 № 34 у редакції постанови Правління Національного банку України
від 02.10.2002 № 378, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України
24.10.2002 за № 841/7129, із змінами (далі – Класифікатор), куплена
уповноваженим банком на міжбанківському валютному ринку України за
дорученням власника рахунку за іншу іноземну валюту цієї групи
Класифікатора відповідно до умов договору банківського рахунку. 5.4. На КР в іноземній валюті фізичної особи - нерезидента зараховуються: · валюта, перерахована з-за кордону на ім’я власника рахунку через уповноважені банки України; ·
готівкова валюта, яка ввезена в Україну і зареєстрована митними
органами під час в’їзду в Україну. Під час зарахування на рахунок
увезених в Україну коштів у митній декларації робиться відмітка
уповноваженого банку України; · валюта за
платіжними документами, увезена в Україну власником рахунку і
зареєстрована митними органами під час в’їзду в Україну (у митній
декларації робиться відмітка уповноваженого банку України про
зарахування іноземної валюти на рахунок, а копія митної декларації
залишається в уповноваженому банку); · валюта за
платіжними документами, що надіслані з-за кордону на ім’я власника
рахунку в порядку, установленому законодавством України; · валюта за іменними платіжними документами (чеками), виписаними уповноваженими банками України; ·
готівкова валюта, отримана в Україні відповідно до законодавства
України (у разі отримання переказів із-за кордону, увезення платіжних
карток і чеків емітентів-нерезидентів та інших платіжних документів); · валюта, одержана в Україні як оплата праці, матеріальна допомога, авторські гонорари, премії, призи відповідно до законодавства України; ·
валюта, що перерахована в межах України цією або іншою фізичною
особою-нерезидентом з власного поточного рахунку в іноземній валюті; · валюта, перерахована митними органами, що була прийнята на зберігання, відповідно до вимог Інструкції про переміщення валюти; · валюта, перерахована за рішенням суду; · повернені суми сплаченого мита, зборів і застави; · успадковані кошти у валюті; · валюта з власних поточних або вкладних (депозитних) рахунків; · готівкова валюта, що була раніше знята власником рахунку і не використана.
Такі кошти можуть бути зараховані на цей рахунок у сумі, яка не
перевищує раніше зняту, і тільки до закінчення дії відкритої візи, а в
разі безвізового в’їзду в Україну – до закінчення терміну законного
перебування в Україні; · валюта, одержана власником рахунку від погашення ощадних (депозитних) сертифікатів банку, у якому відкритий рахунок; ·
валюта, куплена уповноваженим банком на міжбанківському валютному ринку
України за рахунок наявних коштів на поточному рахунку в національній
валюті цієї фізичної особи з метою переказу її за кордон за
неторговельними операціями у випадках, передбачених Правилами здійснення
переказів іноземної валюти; · валюта, що перерахована в межах України фізичною особою-резидентом на підставі індивідуальної ліцензії Національного банку; ·
валюта I групи Класифікатора, куплена уповноваженим банком на
міжбанківському валютному ринку України за дорученням власника рахунку
за іншу іноземну валюту цієї групи Класифікатора відповідно до умов
договору банківського рахунку. Копії документів,
що підтверджують джерела походження готівкової іноземної валюти у
фізичної особи-нерезидента, залишаються в документах дня банку. Для безготівкового зарахування валютних коштів Банк видає власнику КР перелік своїх банків кореспондентів. 6. Платежі Плату
за оформлення та річне обслуговування ПК Власник карткового рахунку
вносить після підписання "Договору про відкриття карткового рахунку та
обслуговування БПК” або доручає Банку дебетувати на цю суму свій
картковий рахунок (або комісії проплачує організація, в якій працює
Клієнт). У встановлений Банком термін Власник
карткового рахунку зобов’язаний розрахуватися з Банком за розрахунковий
цикл. Всі послуги Банку оплачуються згідно з діючими тарифами, які Банк
має право змінювати та доповнювати. У разі незгоди власника рахунку на
зміни в тарифах Банк розриває Договір з власником карткового рахунку. 7. Виникнення дебетового залишку на рахунку. Виникнення дебетового залишку (овердрафт) можливе, якщо сума операцій перебільшує суму платіжного ліміту на рахунку. Власник
карткового рахунку повинен сплатити суму використаного овердрафту разом
з відсотками та сумою можливої пені у встановлений Банком термін - до
25-го числа місяця, наступного за звітним. У випадку неповернення Банку
вищевказаних сум Банк блокує дію ПК. В разі непогашення в цей строк
заборгованості по картковому рахунку та несплати простроченого платежу
ПК заноситься в "стоп-лист”. Якщо власник карткового рахунку не поверне у
встановлений в Договорі термін суму коштів, яка списана понад розмір
платіжного ліміту, Банк списує необхідну суму з незнижувального залишку
або розпочинає вирішення питання повернення коштів через суд, згідно
законодавства України. 8. Виписка з КР Щомісячно,
починаючи з 6-ого числа наступного місяця, Власник рахунка має право
отримати в Банку виписку, яка включає в себе всі операції з ПК і платежі
Банку, а також баланс карткового рахунку за розрахунковий цикл.
Неотримання Власником карткового рахунку виписки звіту не звільняє його
від виконання зобов’язань по розрахунках з Банком. Якщо
Власник карткового рахунку виявив розбіжності між операціями та сумами,
вказаними у виписці і фактично проведеними, то протягом 10 днів після
її отримання, він повинен проінформувати в письмовій формі про це Банк. У
протилежному випадку виписка вважатиметься підтвердженою, і подальші
претензії не прийматимуться. Якщо претензія
розглядається, Банк має право списати з карткового рахунку всі суми
витрат (згідно Тарифів), пов’язані з розглядом заяви. Якщо претензія
обґрунтована, ці кошти повертаються на картковий рахунок. У випадку,
коли Банк не може підтвердити операцію Держателя документом за його
підписом, одержаним від банку - еквайєра, Банк зобов’язаний протягом 30
банківських днів повернути кошти на картковий рахунок, крім операцій
отримання готівки в банкоматах. Банк гарантує, що
інформація про стан карткового рахунку може стати відомою стороннім
особам лише у випадках, передбачених чинним законодавством України. 9. Особливості використання КАРТКИ для отримання готівки ДЕРЖАТЕЛЬ
може отримувати готівку в будь-якому банкоматі або касі банку, де
розміщені відповідні логотипи платіжної системи. При отриманні готівки в
будь-якому з пунктів (окрім банкомату), необхідно пред’явити документ
(паспорт), що засвідчує особу ДЕРЖАТЕЛЯ. При видачі готівки БАНК має
право встановлювати обмеження на видачу максимальної суми у
відповідності з правилами ПЛАТІЖНИХ СИСТЕМ. Комісія
за зняття готівки списується з Клієнта згідно тарифів Банка. При
отриманні готівки в касах банку , якщо це каса не АБ "КЛІРИНГОВИЙ ДІМ”, з
клієнта може стягуватись додаткова комісія, встановлена касою іншого
банка, яка не відображається в тарифах АБ "КЛІРИНГОВИЙ ДІМ”. 10. Отримання готівки в банківських установах 10.1.
Необхідно віддати касиру картку і документ, який посвідчує особу
(паспорт, військовий квиток, посвідчення водія). При цьому касир повинен
перевірити, чи відповідає картка встановленим вимогам. 10..2. Проведення операції з використанням терміналу: а)
Касир повинен провести картку через термінал і таким чином надіслати
авторизаційний запит. Після отримання відповіді, касир передасть для
підпису ДЕРЖАТЕЛЮ чек, роздрукований терміналом. б)
Необхідно підписати чек після перевірки правильності зазначеної на
ньому інформації. В такому разі касир повинен звірити підпис ДЕРЖАТЕЛЯ з
підписом на картці та може попросити ДЕРЖАТЕЛЯ підписатися ще раз. Якщо
підпис співпадає, касир здійснює видачу грошей, повертає КАРТКУ та
оригінал чеку. 10..3. Проведення операцій за допомогою імпринтера. а) Касир заповнить сліп, проставить на ньому особистий підпис та попросить ДЕРЖАТЕЛЯ підписатися. б)
Необхідно перевірити правильність заповнення сліпу. Необхідно підписати
сліп за умови вірності його заповнення. Касир звірить підпис ДЕРЖАТЕЛЯ з
підписом на Картці та, за умови їх співпадання, телефонує в
авторизаційний центр та отримує код авторизації. в) Касир видає ДЕРЖАТЕЛЮ гроші, повертає КАРТКУ та перший примірник сліпу. 10.4. Після отримання грошей необхідно їх перерахувати, не відходячи від каси. 10.5 При здійсненні авторизації касир може отримати відповідь "відмовити” або "вилучити картку”. а)
Після отримання відповіді авторизаційної служби "відмовити”, касир
повинен повернути ДЕРЖАТЕЛЮ КАРТКУ та розірвати сліп в його присутності
(при здійсненні операції за допомогою імпринтера). В такому випадку
ДЕРЖАТЕЛЮ гроші не можуть бути видані. б). Після
отримання відповіді авторизаційної служби "вилучити картку”, касир
повинен видати ДЕРЖАТЕЛЮ розписку про те, що КАРТКА була вилучена, та
розірвати підписаний сліп (при проведенні операції за допомогою
імпринтера). ДЕРЖАТЕЛЬ повинен пересвідчитися, що КАРТКА була надрізана
касиром для того, щоб уникнути її використання іншими особами. в)
Якщо ДЕРЖАТЕЛЬ впевнений, що за запитом по КАРТЦІ ДЕРЖАТЕЛЯ не може
бути отримана відповідь "відмовити” або "вилучити картку”, тобто, якщо
ДЕРЖАТЕЛЬ має достатню кількість грошей на КР, необхідно зателефонувати
до Банку за тел: (044) – 593-10-20 або 8-800-501-80-80 (безкоштовний в
межах України) Правила користування банкоматом Банкоматом обслуговуються тільки ті БПК, логотипи яких вказано на корпусі або на екрані банкомату. Банкомати на території України здійснюють видачу готівки в національній валюті. Гроші та ПК необхідно вилучити протягом 5 секунд після їх появи в банкоматі. Якщо ПК або гроші своєчасно не отримано, банкомат вважає їх забутими і затримує, щоб ними не могла скористатися інша особа. 3
питань повернення картки, затриманої банкоматом, Вам необхідно
звернутися за телефонами, які вказані на банкоматі або за телефоном
(044) 593-10-20 в робочі дні з 9:00 до 18:00. 1. | Необхідно
переконатися в тому, що банкомат працює: на екрані повинен світитися
надпис: "Вітаю Вас”. У випадку, якщо АТМ не працює, на екрані з’явиться
повідомлення: "Банкомат тимчасово не працює”, "OFF LINE” - або ж екран
не буде "світитися” взагалі. Якщо банкомат працює вставте ПК в
приймальник банкомату (магнітна стрічка внизу - праворуч). | 2. | Виберіть
потрібну Вам мову спілкування, натиснувши відповідну кнопку (кнопки
розташовані ліворуч та праворуч відповідно до пунктів меню) | 3. | Наберіть на клавіатурі Ваш ПІН-код (персональний ідентифікаційний номер - 4 цифри) і натисніть на екрані кнопку "Підтвердить його". У разі повідомлення про неправильне введення ПІН-коду уважно
наберіть ще раз ПІН-код. Якщо повідомлення про неправильне введення
ПІН-коду з’явиться знову значить Ви вводите неправильний ПІН-код. В разі
трикратного невірного введення ПІН-коду на картку автоматично
встановлюється статус "Вилучити”. В цьому випадку перевипуск вилученої
картки здійснюється згідно з тарифами Банка. | 4. | Після правильного введення ПІН-коду Вам пропонуються два види операцій: "Залишок на рахунку " або "Видача готівки” | Дії Держателя ПК при виборі "Залишок на рахунку" | Дії Держателя ПК при виборі "Видача готівки" | Отримайте квитанцію про стан рахунку або отримайте інформацію візуально з екрану банкомату (в разі відмови від чеку). | Натисніть на екрані кнопку навпроти необхідної суми. Якщо жодна з вказаних сум Вас не задовольняє, натисніть "Інша сума", наберіть необхідну суму (кратну 10 і без копійок) на клавіатурі і натисніть кнопку "Правильно". Отримайте гроші та чек після відображення необхідної вказівки на екрані банкомату. | 5. | Якщо
грошей на Вашому рахунку менше, ніж Ви запросили, банкомат повідомить,
що на Вашому рахунку недостатньо грошей, і запропонує іншу операцію. | 6. | На запитання "Бажаєте іншу операцію?" Відповідайте: "Так", якщо бажаєте продовжити операції; • "Ні", якщо бажаєте припинити роботу з банкоматом | НЕ ЗАБУВАЙТЕ ЗАБИРАТИ ВАШІ ГРОШІ І БПК 3 БАНКОМАТУ !!! В ІНШОМУ ВИПАДКУ ЧЕРЕЗ 5 СЕКУНД ВОНИ БУДУТЬ ЗАТРИМАНІ БАНКОМАТОМ З МЕТОЮ БЕЗПЕКИ. |
11. Втрата та незаконне використання ПК. Держатель повинен вживати всі можливі заходи щодо запобігання втрати, крадіжки чи незаконного використання ПК. Якщо
ПК втрачено чи викрадено або з іншої причини вона стала непридатною, а
також якщо ПІН-код став відомий сторонній особі, Держатель ПК повинен в
усній формі терміново заявити про це за телефонами (044) 593-10-20 або
8-800-501-80-80 або за адресою м. Київ, вул. Борисоглібська, 5-А, а в
3-денний термін повідомити про це Банк письмово. Якщо
БПК втрачено за кордоном, необхідно повідомити про це найближчу
поліцейську дільницю, а потім зв’язатися з Банком. В разі неможливості
цього, потрібно сповістити найближчий заклад МПС VISA INT. Клієнт
повністю несе відповідальність за операціями, які супроводжуються
авторизацією, до моменту письмової заяви про блокування коштів на
картковому рахунку та за всі операції, які не супроводжуються
авторизацією, до моменту постановки картки до СТОП - Листа платіжної
системи. Власник КР відповідає за всі суми по операціях з ПК, якщо він
передав її сторонній особі або не повідомляє Банк про те, що ПК
загублено. Дані про всі загублені та викрадені ПК заносяться в
"стоп-лист". При знаходженні ПК, яка занесена в "стоп-лист”, Держатель
ПК повинен негайно повідомити про це Банк та повернути ПК. 12. Термін дії БПК та видача нової БПК Термін дії ПК проставлено на її лицьовій стороні. ПК дійсна до останнього дня вказаного на ній місяця та року включно. Якщо
не порушено умови Договору, дія старої ПК припиняється у встановленому
порядку. Для перевипуску картки Держатель повинен подати в Банк заяву на
подовження терміну дії ПК (для зарплатних карток лист подає
організація). Власник КР відповідає за те, щоб всі
БПК за цим картковим рахунком після припинення терміну їх дії були
повернені в Банк. Якщо додаткова БПК занесена в "стоп-лист”, то її
Держатель може надати в Банк заяву про видачу нової ПК лише за письмовою
згодою Власника карткового рахунка. 13. Нестандартні ситуації 13.1.
При необхідності отримання за один раз більшої суми в банкоматі ніж це
максимально можливо, по закінченню операції з видачі готівки потрібно
повторити її з початку. 13.2. Банкомат
завантажується чотирма касетами з купюрами різної вартості. У випадку,
якщо в будь-якій з касет закінчилися купюри, банкомат не завжди зможе
видати суму кратну вартості вказаних купюр. 13.3. В
нестандартній ситуації банкомат може видати суму, що перевищує або
менше від суми, що вибрана ДЕРЖАТЕЛЕМ до отримання, але при цьому стан
КР ДЕРЖАТЕЛЯ зменшився на замовлену, а не отриману суму. Наприклад: ДЕРЖАТЕЛЬ отримав 5 купюр по 10 гривень замість 5 купюр по 20 гривень, проте з КР було списано не 50, а 100 гривень. В
разі помилкової видачі, ДЕРЖАТЕЛЬ повинен оформити заяву в довільній
формі на ім’я начальника управління платіжних карток БАНКУ, в якій
необхідно описати обставини проведення операції та надати ксерокопію
чеку банкомату. БАНК повністю контролює і фіксує всі операції з
використанням банкомату, тому при найближчій інкасації банкомату буде
проведена звірка стрічки банкомату та покупюрного складу касет
банкомату. Стан КР ДЕРЖАТЕЛЯ буде приведений до відповідності з
фактичними операціями (КР буде збільшено на недоотриману суму або
зменшено на отриманий ДЕРЖАТЕЛЕМ в банкоматі надлишок грошей). В
разі виникнення проблем, пов’язаних з некоректною роботою банкомату,
видачею невірних купюр, необхідно звертатися за телефоном:
8-044-593-10-20 в робочі дні з 9:00 до 18:00. 14. Повернення БАНКОМ затриманих банкоматом КАРТОК. Якщо
картка вилучена банкоматом АБ «КЛІРИНГОВИЙ ДІМ», то необхідно
зателефонувати по тел. 8-044-593-10-20 та повідомити відповідального
працівника про місце і час вилучення картки. 15. Розрахунок за допомогою КАРТКИ за товари та послуги Карткою
можна розрахуватися за товари та послуги в підприємствах де є наявність
відповідних логотипів на вітринах, дверях або інших помітних місцях
закладу. При розрахунку КАРТКОЮ за товари та
послуги Клієнт повинен підписати квитанцію (сліп, чек), перевіривши, що в
цьому документі правильно вказано номер ПК, сума, валюта і дата
проведення операції. Підпис повинен відповідати тому, що знаходиться на
Картці. При використанні картки для оплати товарів
і послуг, Держатель не повинний випускати картку з поля зору і перед
тим, як підписати відбиток з картки (сліп) або чек з електронного
терміналу, повинен перевірити чи вірно зазначені сума і дата операції.
Підписуючи даний документ, Держатель визнає правильність зазначеної
суми. Держатель картки повинен одержати одну копію оформленого чека або
сліпа. Підприємства, що приймають картки в оплату
товарів або послуг, а також пункти видачі готівки банків, можуть
вимагати від Держателя картки пред'явлення документа, що підтверджує
його особистість, з метою ідентифікації його як законного Держателя ПК. Якщо
товар повернутий або послуга не отримана в повному обсязі, Держатель
картки самостійно повинен звернутися в торгову точку, у якій був
придбаний товар/зроблена послуга. Працівник підприємства
торгівлі/сервісу виписує зворотню квитанцію (credit voucher) на суму
повернутого товару/послуги. На підставі цього Банк зараховує на
картковий рахунок Держателя зазначену суму. Якщо
товар повернено або послуга отримана не в повному обсязі, торговельне
підприємство виписує зворотний (кредитовий) чек/ сліп у розмірі суми, що
повертається. Чек/сліп повинен містити номер картки та суму, яка
повертається. Відшкодування коштів за повернутий комерсанту товар може
бути тільки в безготівковій формі - шляхом перерахування коштів на
картковий рахунок власника.
|