Розрахунки карткою за товари та послуги

Чи знімається комісія при розрахунках карткою в торгово-сервісній мережі?

При розрахунках карткою в торговельній мережі та в інших підприємствах сфери послуг комісія за здійснення операцій не стягується.

Чи потрібно вводити PIN-код при розрахунках карткою?

Розраховуючись карткою від Ерсте Банку, PIN-код вводити не потрібно.

Чи потрібно підписувати чек?

Так, Ви маєте підписати чек, який Вам дасть касир, перевіривши суму покупки. Підпис повинен відповідати тому, що знаходиться на картці. Підписаний чек касир залишить собі, а Вам дасть копію чека.
Своїм підписом Ви підтверджуєте точність рахунку і правильність вказаної суми, а також даєте розпорядження на сплату рахунку в системі Банку на користь даного торговельно-сервісного закладу.
Увага! Під час проведення розрахунків завжди тримайте Вашу картку у полі зору для контролю за діями продавця або касира торговельного закладу.

Яка послідовність дій при здійсненні гарантованого резервування номерів в готелях згідно з правилами платіжних систем?

У програмі гарантованого резервування номерів в готелях беруть участь всі готелі, які приймають до оплати картки Visa Classic та EuroCard/MasterCard. Щоб зарезервувати номер в готелі, Ви маєте зателефонувати (надіслати факс, e-mail-повідомлення) в готель та вказати такі дані:

П.І.Б. держателя картки;
номер картки;
дату закінчення терміну дії картки;
описання номера (клас, вартість тощо);
дату та приблизний час приїзду та від’їзду.

На Ваш запит готель зобов’язаний повідомити номер замовлення (confirmation code), який є офіційним підтвердженням того, що номер зарезервований. Ви маєте право вимагати отримання письмового підтвердження.
Бажано, щоб Ви дізналися, протягом якого строку до обумовленої дати поселення в готель Ви можете анулювати броню на номер. Цей термін, як правило, не перевищує 72 години.
Якщо Ви не можете приїхати в обумовлену дату, Ви зобов’язані відмінити броню, тобто повідомити про це готель в строки, встановлені готелем, і обов’язково отримати номер відміни замовлення (cancellation code), який необхідно зберігати на випадок виникнення спірного питання.

Якщо Ви не заселяєтесь в обумовлену дату в зарезервований номер і не відміняєте при цьому броню, готель зберігає його вільним протягом однієї доби з обумовленого часу заселення на випадок виникнення непередбачуваної затримки в дорозі. Якщо протягом однієї доби з обумовленого часу заселення зарезервований номер не був заселений, готель має право отримати оплату своїх послуг у сумі вартості проживання однієї ночі в готелі.
У випадку, якщо Ви резервуєте номер, але по приїзді виявляється, що вільних місць в готелі немає, готель зобов’язаний безкоштовно надати Вам такі послуги:

— номер аналогічного класу в іншому готелі та транспортування до нього;
— 3-хвилинну міжнародну розмову.

Банк не несе відповідальності за недотримання готелями вищеописаних процедур та правил.

Який порядок сплати послуг готелю за допомогою картки?

По прибутті до готелю Вас можуть попросити пред’явити Вашу картку адміністратору чи іншому уповноваженому працівнику готелю для проведення попередньої авторизації. Авторизація проводиться на приблизно розраховану суму вартості послуг готелю виходячи з розцінок готелю. В результаті проведеної авторизації відбувається блокування цієї суми на КР. При виїзді з готелю Ви повинні пред’явити Вашу картку адміністратору чи іншому уповноваженому працівнику готелю для проведення остаточного розрахунку. При цьому Ви повинні ОБОВ’ЯЗКОВО нагадати відповідному працівнику готелю, що авторизація по Вашій картці вже проводилась та попередньо розрахована сума вартості послуг готелю вже заблокована. Відповідний працівник готелю зобов’язаний надати Вам сліп (квитанцію) для підпису, що підтверджує правильність вартості послуг готелю. У випадку, якщо все ж таки сума за проживання була заблокована готелем двічі, Ви маєте звернутися до Інформаційного центру Банку для її розблокування. У такому випадку з Вас буде стягнута комісія за проведення нестандартного розслідування згідно з чинними тарифами Банку. У випадку, якщо остаточно розрахована сума вартості послуг готелю виявилася більшою, ніж заблокована попередньо розрахована сума, на різницю між ними може проводитися додаткова авторизація. Якщо Ви заборгували готелю, Ваш рахунок буде дебетуватися на відповідні суми після Вашого виїзду з готелю.