Вступ
Раді вітати Вас в Інтернет сервісі системи дистанційного управління рахунками «Avant
online». Інтернет сервіс Клієнта дозволяє Вам проводити операції
по своїх рахунках не відвідуючи установи банку в зручний для Вас час.
Сервіс побудований таким чином, щоб Ви могли легко, швидко і безпечно
виконувати фінансові операції, пов’язані з Вашими рахунками:
— здійснювати платежі в національній і іноземній валюті в межах ПАТ «АВАНТ-БАНК», в тому числі переказувати кошти між власними рахунками;
— здійснювати платежі в національній валюті на користь клієнтів інших банків;
— створювати власну базу даних контрагентів, з якими Ви працюєте постійно;
— отримувати достовірну інформацію про стан рахунків;
— самостійно формувати та друкувати платіжні документи за операціями проведеними по рахунках;
— переглядати історію здійснених операцій;
— управляти каналами доступу до своїх рахунків;
— обмінюватися повідомленнями з банком за допомогою web-сторінки ПАТ «АВАНТ-БАНК»;
— отримувати інформацію про акції та нові послуги ПАТ «АВАНТ-БАНК», яка розміщена на web-сторінці Банку.
Завдяки засобам безпеки, які використовуються (використання
логіну та паролю при вході в систему, електронно — цифрового підпису
та паролю доступу до нього при виконанні операцій по рахунках),
Ви можете бути впевнені, що стороння особа не матиме можливості доступу
до Вашого рахунку.
Після підписання Договору про надання послуг в системі «Avant online» з Банком Ви отримуєте:
— копію оформленої Заяви на підключення до системи «Avant online»;
— Акт прийому — передачі елементів крипто захисту;
— ЭЦП на флеш-носії (клієнта) або шляхом відправлення на електронну скриньку (e-mail).
- I. Початок роботи в Інтернет сервісі.
1. Для початку роботи з Інтернет сервісом, Вам необхідно зайти на сторінку: https://www.avantbank.com.ua в
розділ "Інтернет банкінг – приватним клієнтам», використовуючи
будь-який браузер, наприклад, Internet Explorer версії 6.0 або вище,
Netscape Communicator 7.x або Mozilla 1.7.x. Браузер повинен
підтримувати 128-и бітовий протокол шифрування передачі даних.
2. На цій сторінці Вам необхідно:
— ввести «Логін» та Стартовий Пароль на вхід в систему, зазначений в Заяві (надається Банком після оформлення договору);
— ввести Стартовий Пароль на cекретний ключ який міститься в Заяві яка надається Банком;
— ввести шлях директорії сертифікатів ЕЦП, записаних на електронний носій в Банку;
— стартові Паролі є дійсні та використовуються лише при першому сеансі роботи в системі «Avant
online». Після успішної перевірки системою Логіна та Стартових Паролів,
Користувач змінює Стартові Паролі на Пароль Входу та Пароль секретного
ключа. Пароль Входу та Пароль секретного ключа визначається Користувачем
самостійно. Процедура зміни Стартового Паролю Входу та Паролю
секретного ключа є обов’язковою та ініціюється автоматично засобами
системи під час першого сеансу роботи.
Під час наступних сеансів роботи Стартові Паролі не використовуються,
а використовуються Пароль Входу та Пароль секретного ключа, встановлені
Вами.
Користувач повинен не розголошувати свій Логін, Пароль на Вхід
та Пароль на секретні ключі, та забезпечити одноосібне користування
мобільним телефоном в разі використання СМС – підтверджень платежів.
Також не передавати третім особам папку з сертифікатами.
У разі невірного введення Пароля на Вхід або Паролю секретного ключа 5 (п‘ять)
разів поспіль, Користувач блокується. Для розблокування доступу
Користувачу необхідно зв’язатися з Банком за номерами +38 (044) 364-34-34, 0800-21-34-34 або звернутися до Банку особисто.
3. Вимоги до Паролю на вхід та Паролю секретного ключа.
— Пароль Входу та Пароль секретного ключа має містити щонайменше 6 (шість) латинських символів та цифр (що найменше 2 (два) латинських символи та 2 (дві) цифри), обов’язкова наявність мінімум 1 великої літери. Пароль Входу чутливий до регістру.
— Користувач може за власним бажанням скасувати Пароль Входу та Пароль секретного ключа, звернувшись до служби підтримки Банку «Контакт-центр"
або до Банку назвавши ключеве слово. Після скасування Пароля Входу
або Паролю секретного ключа, для отримання нових Стартових Паролів
Користувач повинен звернутися до відділення Банку, в якому проходив
реєстрацію, надавши відповідну Заяву про відновлення паролю доступу
у Систему "Інтернет-банкінг» за встановленою Банком формою,
яка приймається останнім після ідентифікації особи Користувача,
що здійснюється на підставі паспорта чи іншого документа, який його
замінює, відповідно до законодавства України та внутрішніх нормативних
документів Банку або назвавши ключеве слово співробітнику Контакт-центу
Банку (+38 (044) 364-34-34, 0800-21-34-34).
4. Вхід до системи
5. Логін присвоєний системою і виданий працівником Банку при наданні доступу до системи «Avant online» зміні Клієнтом не підлягає.
6. Зміна паролю.
У розділі «Налаштування» — вибрати функцію «Зміна паролю». Ввести старий пароль і двічі однаково новий пароль. Після чого натиснути опцію «Виконати».
ІІ. Структура сервісу
Інтернет сервіс клієнта складається з головного меню, що поділяється на розділи:
- Поточні та карткові рахунки
- Перекази
- Налаштування
До кожного розділу є доступне додаткове меню, яке містить відповідні функції.
ІІІ. Розділ «Поточні та карткові рахунки»
1. В розділі «Поточні
та карткові рахунки» Ви можете переглянути інформацію по рахунках,
історію здійснених операцій, отримати виписки по рахунках за вибраний
Вами період.
Розділ «Рахунки» складається з наступних підрозділів:
- Поточні рахунки
- Карткові рахунки
2. У розділі «Рахунки» Ви може перевірити, які саме рахунки відкриті у банку, сальдо і доступні кошти на поточних, вкладних (депозитних), карткових рахунках. Маєте доступ до інформації стосовно Вашої кредитної заборгованості перед банком (при її наявності).
IV. Карткові рахунки
1. Обравши закладку «Картковий рахунок», Ви можете отримати наступну інформацію:
- одержання інформації щодо стану відкритих карткових рахунків
Користувача, зокрема: суми залишку коштів, ліміту кредиту та інформації
стосовно карток;
- онлайн — залишок по рахунку;
- формування виписки по рахунку;
- інші інформаційні операції.
Інформаційні операції по картрахунку з використанням системи «Avant online» Користувач може здійснювати лише після успішної перевірки системою Логіна та Пароля Входу.
V. Перекази
1. Розрахункові операції по картрахунку:
— здійснення переказів на власні рахунки, відкриті в Банку в національній та іноземній валюті;
— здійснення переказів на рахунки інших клієнтів Банку, відкритих в Банку, в національній та іноземній валюті;
— здійснення переказів на рахунки в інших банках України в національній валюті.
2. Розрахункові операції по картрахунку з використанням системи «Avant online» Користувач може здійснювати лише після успішної перевірки системою Логіна, Пароля Входу та Пароля до секретного ключа (електронно — цифрового підпису).
3. Запити на розрахункові операції, виконані за допомогою системи «Avant online» обробляються тільки в операційні дні Банку та в операційний час.
4. Комісія за виконання операцій за допомогою системи «Avant online» стягується з Користувача у розмірах, згідно з Тарифами Банку.
5. Операції з переказу коштів можуть здійснюватись
лише в межах залишку коштів на рахунку на момент проведення операції
та добових лімітів на проведення операцій.
6. Банк прийме до виконання платіж в національній валюті, якщо поле «Призначення платежу» буде заповнене у відповідності до наступних вимог*:
- при перерахуванні коштів на поточний рахунок: "Поповнення поточного рахунку. Без ПДВ»;
- при перерахуванні коштів на вкладний рахунок: "Поповнення вкладного рахунку. Без ПДВ»;
- при перерахуванні коштів на картковий рахунок »Поповнення карткового рахунку № 2625… (номер рахунку отримувача, зазначений у договорі про відкриття рахунку та обслуговування платіжної картки). Без ПДВ»;
- погашення кредиту "Погашення кредитної заборгованості за Договором _______ від ____ ________ ___р.»;
(номер договору) (число) (місяць) (рік)
- сплата процентів за користування кредитом: «Сплата нарахованих процентів за період ______________по Договору __________ від ____ ________ ____р.. Без ПДВ»;
(номер договору) (число) (місяць) (рік)
- при перерахуванні коштів за товар або надані послуги: «За __________________
(назва товару або послуги)
згідно _________________ № ___ від___________р. В т.ч. ПДВ- ____грн.__коп. (без ПДВ — за його відсутності). (рахунок, Договір, накладна)
_______________________
*При заповненні поля „Призначення платежу" необхідно
використовувати цифри і букви, неприпустимим є використання символів»,
№ , #, % і т.п.
7. Призначення платежу повинне заповнюватися українською мовою.
8. Розділ «Перекази» поділяється на наступні функції:
- здійснити переказ
- список переказів
- список шаблонів
9. Уразі вибору функції «Здійснити переказ»:
- виберіть рахунок з якого будете виконувати переказ коштів;
- виберіть тип переказу;
10. Одержувач
10.1. Функція «Одержувач» дає можливість створити власну базу отримувачів, з якими Ви переважно працюєте.
10.2. Дані про останніх 20 отримувачів (по переказам, що Вами виконувались) зберігаються автоматично. За допомогою опцій «Змінити», «Видалити» Ви маєте змогу модифікувати базу одержувачів, вносити зміни в їх дані.
11. Перекази між своїми рахунками
11.1. Ви також маєте можливість переказу коштів між
власними рахунками, які обслуговуються у системі» Avant online»
як у іноземній, так і у національній валюті.
11.2. Обов’язковою умовою здійснення переказу є
відповідність валюти рахунку, з якого переказуються кошти і валюти
рахунку, на який вони переказуються.
11.3. Щоб здійснити переказ коштів між власними
рахунками потрібно обрати рахунки між якими Ви хочете здійснити переказ,
вказати призначення, платежу, суму платежу.
12. Внутрішньобанківський переказ на картковий рахунок
12.1. При виборі типу переказу «Внутрішньобанківський переказ на картковий рахунок» в полі «На карт. рахунок» необхідно:
- вказати номер рахунку 2625… отримувача, зазначений у договорі про відкриття рахунку та обслуговування платіжної картки»;
- заповнити всі необхідні реквізити переказу;
- вибрати опцію «Далі», а потім «Підписати ЕЦП»;
- вибрати папку,-де розміщені ЕЦП, ввести пароль до ЕЦП.
13. Перекази по Україні.
У разі необхідності виконання переказу з рахунку по Україні небхідно:
- із списку типів переказів вибрати «Переказ по Україні»;
- заповнити всі необхідні реквізити переказу;
- вибрати опцію «Далі», а потім «Підписати ЕЦП»;
- вибрати папку,-де розміщені ЕЦП, ввести пароль до ЕЦП.
V. Повідомлення
1. В розділі «Повідомлення» Ви можете переглянути всі наявні в системі повідомлення (вхідні
та вихідні), відправників, тему повідомлень, статус повідомлення і
статус прочитання. Ви також можете створити і направити в банк
повідомлення і отримати на нього відповідь.
VI. Архів
1. Вибравши розділ «Архів» Ви отримаєте можливість переглянути архів своїх документів (їх статус), сформувати виписки по рахунках, переглянути журнал своїх дій з отриманням детальної інформації.
VII.Налаштування
1. Вибравши розділ «Налаштування» Ви маєте змогу переглянути і налаштувати свої особисті та адресні дані.
2. Для того щоб внести зміни у вигляд консолі, необхідно налаштувати консоль на власний розсуд через опцію «Налаштування консолі». Для заповнення особистих даних необхідно вибрати «Параметри облікового запису». Для налаштування валют, що відображаються у вікні «Курси валют» потрібно активізувати «Налаштування валют». Для налаштування рахунків, які будуть відображені, необхідно використовувати розділ «Налаштування
рахунків». Для налаштування назв договорів, що відображаються
на сторінці короткої інформації по кредитах та депозитах –
використовуємо розділ «Налаштування договорів».
3. Для зміни паролів доступу для користувача, для секретного ключа, для друку та зміни сертифікатів, використовується розділ «Безпека».