Використання банкомату
Виконання Правил отримання готівки в банкоматах – запорука Вашої безпеки та безпеки збереження Ваших коштів на рахунку!
Для безпечного отримання готівки в банкоматах:
- переконайтесь,
що банкомат працює: на екрані наявна реклама банківських продуктів, а
бо напис «Вставте картку». Якщо банкомат не працює на екрані фіксується
напис: «Вибачте, банкомат тимчасово не працює» або «Вибачте, Тимчасова
перерва у роботі» тощо
- користуйтесь банкоматами, встановленими у структурних підрозділах Банку, а також добре освітлених і багатолюдних місцях
- приготуйте Картку заздалегідь – намагайтесь не витрачати часу біля банкомату на пошук Картки в гаманці
- якщо
Ви помітили будь-які зовнішні ознаки несправності банкомату, виявили
поруч із ним або на ньому підозрілі пристрої, негайно сповістіть про це
Банк і скористайтесь іншим банкоматом.
- переконайтесь, що люди, які стоять за Вами в черзі до банкомату, не мають можливості підглянути Ваш ПІН-код або суму готівки. При введенні ПІН-коду перебувайте якнайближче до банкомату
- для
зняття готівки в банкоматі, необхідно правильно ввести ПІН-код. Після
трьох невдалих спроб введення ПІН-коду Картка блокується і може бути
вилучена банкоматом
- не відволікайтесь під час зняття готівки: заберіть гроші та Картку відразу після їхньої видачі.
Банкомат може вилучити Картку з наступних причин:
- через триразове введення невірного ПІН-коду;
- по закінченню терміну дії картки;
- через знаходження Картки в Стоп-листку та ін.
|